بچه ها ؛
واقعا قراره کل وقتتون رو صرف احساسات کنید ؟
واقعا قراره کل وقتتون رو صرف آدمی کنید که هر لحظه ممکنه به راحتی بهتون دروغ بگه یا پنهونکاری کنه ؟
پس کی میخواین پاشین و بجنگید برا آیندهتون ؟
پس کی میخواین مستقل شید و خانوادتون با افتخار بگن این بچهی منِ ؟
من نمیگم رابطه بده ، نه اتفاقا خیلی جاها میتونه باعث پیشرفت شه ، اما من میگم الان سنی هستش که فقط باید بجنگید تا برسید ، باید پاشید و دست از خواسته های کوتاه گذرتون بردارید و اِلا باید ۵۰ سال حسرت این چند سالی که میتونستید برا هدفتون بجنگید ولی نجنگیدید رو بخورید .
پس پاشید بچه ها پاشید ، هیچوقت دیر نیست برای رسیدن ، پاشیدُ امسال رو بترکونید 💗
بچه ها فقط سین نزنید پیامای اینجارو ، من فقط تعداد سین برام مهم نیست ، اینکه واقعا چند ثانیه وقت بزارید و متن رو بخونید یا پادکست رو گوش بدید مهمه 🤍
اگربین قلب و ذهنت جنگ و جدالی در گرفت ، فراموش نکن همیشه ، حق با قلب توست .
ذهن توسط ، جامعه بنا میشود ، اماقلب بکر هدیه آفرینش است .
از ازل پاک بوده وتا ابد ، پاک وپاکیزه خواهد ماند 💗؛