اگربین قلب و ذهنت جنگ و جدالی در گرفت ، فراموش نکن همیشه ، حق با قلب توست .
ذهن توسط ، جامعه بنا میشود ، اماقلب بکر هدیه آفرینش است .
از ازل پاک بوده وتا ابد ، پاک وپاکیزه خواهد ماند 💗؛
بچه ها دو هفته باقی مونده به مدارس ، حتی اگه تابستون خوبی نداشتید ، از این دو هفته نهایت لذت رو ببرید ، که اگه تو شروع مدارس ازت پرسیدن تابستون امسالت چطور بود ؟
یه لبخند بزنیُ بگی خیلی خوب بود .
نه اینکه وقتی ازت بپرسن لبخند رو لبات محو شه و بگی همش صرف مجازی شد . [ بیاین روراست باشیم باهم ، واقعا فایده ای هم داشت صرف کردن وقت تو مجازی ؟ ]🤍