تولدت مبارک زینب قشنگِ من :)💗
زینب عزیزم ، اولین دوست مجازی که حضوری دیدمت ، خوش خنده ترین دختر مشهد برات آرزو میکنم همینجوری قوی تو تمام مراحل زندگیت ادامه بدی 🤎
لبخندت زیبا ترین تصویری بود که همیشه به یاد دارم .
یادت نره هروقت داشتی کم میاوردی به خودت گفتی دیگه نمیتونی ، بازم ادامه بده چون اینجا یکی هست که منتظرِ موفقیت های زندگیتو ببینه ✨
انشالله تولد دو سال دیگه تو وقتی اومدم مشهد باهم دیگه جشن میگیریم 😭🙏
یادمه پارسال هم همین عکسو گذاشتم بابت تبریک تولدت ، امسال هم همینطور و تا وقتی که دوباره ببینمت همینو قراره بزارم 😭😂
https://eitaa.com/33134957/16669
https://eitaa.com/33134957/16668
https://eitaa.com/33134957/16666
فدات برم من 😭💗
ایشالاااا به زوووودی