واحه ؛
_
یه خلاصه از پادکست ِ بخوام بگم :
بیشتر راجب ویتو بود که چیشد به اینجا رسید و ..
به نظرم نکته توسعه فردیش فقط همین مدیتیشن مرگ بود .
مدیتیشن مرگ : در حد ۵ الی ۱۵ دقیقه تو یه حالت ثابت به این فکر میکنی که اگه بهت بگن یک ساعت دیگه میمیری حسرت چه چیزایی رو میخوری و چه کار هایی رو انجام میدی [ و نکته آموزندش اینه که از فرداش که مرگ به ذهنت میاد سعی میکنی یه جوری زندگی کنی که حسرت نخوری ]
بخوام پیشنهادی بدم راجب پادکست باید بگم که : پیشنهاد میکنم ویدیو های خود ویتو پارسا رو از یوتیوب ببینید خیلی نکته های قشنگی داره :)
محبت رو از آدما دریغ نکنیم ؛
ما وقتی بمیریم یکی از چیزایی که تو این دنیا به جا میزاریم نوع رفتار و محبت ما با ادماست ، پس جوری زندگی کنین که وقتی نبودین آدما با لبخند ازتون یاد کنن :)
4_6015030165367691010.mp3
زمان:
حجم:
2.9M
یک روزی باران میبارد ، آرام آرام میشورد غم هارا : )
بچه ها فقط دو ماه مونده :)
توروخدا همه چیو بزارید کنار و فقط فقط درس بخونید .
خانوادتون همه چیو براتون فراهم میکنن که شما موفق بشین نه اینکه وقتتون رو برای گوشی بزارین و به نبود آدما فکر کنید :))
بخدا می ارزه سختی این یک ماه به لذت بعد نتایج یا نمرات 💙