بازم خداروشکر که زرافه نیستیم
وگرنه قورت دادن بغضمون تو این اوضاع یک ساعت طول میکشید
اون ایفون تصویری رو ساختن که من ببینم کدوم خری پشت دره
بعد زنگ میزنن میرن سنگر میگیرن یه گوشه
عاشق آدماییم که میپرسن «میشه زنگ بزنم؟» معلومه که نمیتونی عزیزم
ولی خوشم میاد خیلی با شعوری .