هدایت شده از لیلیوم-
تایم رو بیخیال خودم فدای
وانیل،ملودی،محیا،پاصطیل،حنا،حسنا،
حلما،هلن،هلیا،نازنین و هستی،نازنین چای و معصوم،کیانا،آنیتا،روشنا، مهرناز،مخنا،لیمو،سمیه،غزل،مالک کتابخونه گربه سیاه و همه ممبرا و دیلی داران
بوص🤏🏻😼
•وآنیل•
تایم رو بیخیال خودم فدای وانیل،ملودی،محیا،پاصطیل،حنا،حسنا، حلما،هلن،هلیا،نازنین و هستی،نازنین چای و
وااااای من قربونت بشم دختر که انقد خوبییییییییی😭🤏🏻🫂✨🎀💖🫀
خوبیه خانوادهی ما اینه که هیچ فرقی بین بچه هاشون نمیزارن به هممون به یک اندازه دهنتون سرویس میکنن
چجوری رژیم میگیرید واقعا ؟
من انقده شیکمو ام ك حتی وقتی هم ك دارم غذا میخورم گشنمه :)!