هدایت شده از لیلیوم-
تایم رو بیخیال خودم فدای
وانیل،ملودی،محیا،پاصطیل،حنا،حسنا،
حلما،هلن،هلیا،نازنین و هستی،نازنین چای و معصوم،کیانا،آنیتا،روشنا، مهرناز،مخنا،لیمو،سمیه،غزل،مالک کتابخونه گربه سیاه و همه ممبرا و دیلی داران
بوص🤏🏻😼
•وآنیل•
تایم رو بیخیال خودم فدای وانیل،ملودی،محیا،پاصطیل،حنا،حسنا، حلما،هلن،هلیا،نازنین و هستی،نازنین چای و
وااااای من قربونت بشم دختر که انقد خوبییییییییی😭🤏🏻🫂✨🎀💖🫀
خوبیه خانوادهی ما اینه که هیچ فرقی بین بچه هاشون نمیزارن به هممون به یک اندازه دهنتون سرویس میکنن
چجوری رژیم میگیرید واقعا ؟
من انقده شیکمو ام ك حتی وقتی هم ك دارم غذا میخورم گشنمه :)!
من ۹۸ درصد دوران تحصیلیم و سر کلاس در حال محاسبه این بودم که الان اگه این پنکه سقفی بیوفته سر کیا قطع میشه
دیدی وقتی داری یه کاری انجام میدی همه چی طبق برنامه و همونطور که میخوای پیش میره؟ آره منم ندیدم.
دلم یه اتفاق هیجانانگیز میخواد.
از اونا که برای یه مدت بخاطر خوشگذرونی آفلاین میشی، از اونا که اصلا وقت نمیکنی گوشیتو چک کنی.