eitaa logo
•وآنیل•
133 دنبال‌کننده
4هزار عکس
19 ویدیو
0 فایل
وَ‌شایَد‌دَر‌جَهانی‌دیگَر..) تولدمون ۱۶ فروردین ۱۴۰۵ +کپی؟ _راضی نیستم!❌️ #تابع_قوانین_ایتا
مشاهده در ایتا
دانلود
منو دوستام غیبت نمی‌کنیم. نقاشی طرفو میکشیم مسخرش میکنیم میخندیم.
اون روز عصبانی بودم بهت گفتم بی‌لیاقت، الان عصبانی نیستم بی‌لیاقت.
‌تابحال شده از شدت دلشوره حس کنید وجودتون رو دارید بالا میارید؟ ‌من همیشه همینطوریم.
اینکه موفقیت های دیگران براتون انگیزه پیشرفت بشه نه حسادت، پوئن مثبتیه که هرکسی باید در خودش تقویت کنه.
زیبایی عکس🥺💚
:))
وقتی تو چت از استیکر استفاده نمیکنم یعنی روی مود جدی‌ام.
ممنون که با اون شوخی های مسخره‌ات باعث شدی دیگه از خودم خوشم نیاد و متنفر باشم.
اره من همیشه پیامتو زود سین میزنم،چون میدونم دیر سین زدن چقد احساس ناکافی بودن بهت میده.
تویی که تیمت تا پارسال چهارمین ردیف جدول بوده و امسال با بازیکنای تیم ردیف اول جدول قهرمان شدی حرف از افتخار نزن که.
من 6 ساله :)
عشق یعنی بدون اینکه بگی، برات چایی بریزه.