تابحال شده از شدت دلشوره حس کنید وجودتون رو دارید بالا میارید؟
من همیشه همینطوریم.
اینکه موفقیت های دیگران براتون انگیزه پیشرفت بشه نه حسادت، پوئن مثبتیه که هرکسی باید در خودش تقویت کنه.
اره من همیشه پیامتو زود سین میزنم،چون میدونم دیر سین زدن چقد احساس ناکافی بودن بهت میده.
تویی که تیمت تا پارسال چهارمین ردیف جدول بوده و امسال با بازیکنای تیم ردیف اول جدول قهرمان شدی حرف از افتخار نزن که.
یه سری گل و گیاه دارن با هم حال میکنن گرده افشانی میکنن حساسیت فصلي شو ما میگیریم خدایا شكرت.