اره من همیشه پیامتو زود سین میزنم،چون میدونم دیر سین زدن چقد احساس ناکافی بودن بهت میده.
تویی که تیمت تا پارسال چهارمین ردیف جدول بوده و امسال با بازیکنای تیم ردیف اول جدول قهرمان شدی حرف از افتخار نزن که.
یه سری گل و گیاه دارن با هم حال میکنن گرده افشانی میکنن حساسیت فصلي شو ما میگیریم خدایا شكرت.
جدی این بدن چی بود مارو توش اسیر کردن. هی آب بده، نون بده، ویتامین بده، نرمش بده و آخرشم یه بدبختی جدید میذاره تو کاسهت.