همه مسافرت هایی که آدم با خانواده میره، آخرش به «من دیگه غلط بکنم با خانواده مسافرت برم» ختم میشه.
الهي نابود شين كه موهاتونو چتري كوتاه ميكنين بهتونم مياد
من يه بار چتري كوتاه كردم شبيه اسباي كالسكه شده بودم:(
همیشه میخاستم عین این با کلاسا وقتی ناراحتم ناهار نخورم برم او اتاقم
ولی همیشه عین سگ گشنم بود و تا اخر سفره نشستم.
شما هم وقتى جوابِ کسى رو میدین سریع خارج میشین که یوقت همون لحظه جواب نده مجبور شین چت رو ادامه بدین یا فقط من آدم گُریزم؟