الهي نابود شين كه موهاتونو چتري كوتاه ميكنين بهتونم مياد
من يه بار چتري كوتاه كردم شبيه اسباي كالسكه شده بودم:(
همیشه میخاستم عین این با کلاسا وقتی ناراحتم ناهار نخورم برم او اتاقم
ولی همیشه عین سگ گشنم بود و تا اخر سفره نشستم.
شما هم وقتى جوابِ کسى رو میدین سریع خارج میشین که یوقت همون لحظه جواب نده مجبور شین چت رو ادامه بدین یا فقط من آدم گُریزم؟
هیچوقت مامور آب خوری رو یادم نمیره ك نمیذاشت با دست آب بخورم . چطوری یزید به کجا رسیدی؟
در آینده نچندان دور یه اسایشگاه روانی تاسیس میکنم و توش فقط بچههای اول خانواده رو راه میدم.
بنظرم هر آدمی تو یه سری موقعیتا نیاز داره یکی کنارش باشه بهش بگه دیدی چیشد؟ که یا باهم ذوق کنن یا باهم غصه بخورن.