eitaa logo
•وآنیل•
134 دنبال‌کننده
4هزار عکس
19 ویدیو
0 فایل
وَ‌شایَد‌دَر‌جَهانی‌دیگَر..) تولدمون ۱۶ فروردین ۱۴۰۵ +کپی؟ _راضی نیستم!❌️ #تابع_قوانین_ایتا
مشاهده در ایتا
دانلود
همیشه میخاستم عین این با کلاسا وقتی ناراحتم ناهار نخورم برم او اتاقم ولی همیشه عین سگ گشنم بود و تا اخر سفره نشستم.
شما هم وقتى جوابِ کسى رو میدین سریع خارج میشین که یوقت همون لحظه جواب نده مجبور شین چت رو ادامه بدین یا فقط من آدم گُریزم؟
اگه تو خیابون یه فامیل دیدی که حواسش به یه جای دیگست بدون که اون تورو زود تر دیده.
‌هیچوقت مامور آب خوری رو یادم نمیره ك نمیذاشت با دست آب بخورم . چطوری یزید به کجا رسیدی؟
گوگل : رمز عبور شما ضعیف است من : خب حافظه منم ضعیف است
‌حالا من همه درارو بستم تو که اینهمه باشگاه رفتی ی در نمیتونی بشکونی؟
‌در آینده نچندان دور یه اسایشگاه روانی تاسیس میکنم و توش فقط بچه‌های اول خانواده رو راه میدم.
بنظرم هر آدمی تو‌ یه سری موقعیتا نیاز داره یکی کنارش باشه بهش بگه دیدی چیشد؟ که یا باهم ذوق کنن یا باهم غصه بخورن.
مگه چیکار کردم بات؟ ببین چیکار کردی بام.
بله من بچم و وقتی ناراحتم میکنی، جای اینکه راجبش باهات حرف بزنم، رفتارمو عوض میکنم و ازت فاصله میگیرم. همینه که هست.
من مشکلی با دخترم، پسرم گفتن به سگ و گربه‌هاتون ندارم، ولی لعنتی دیگه چرا منو نشون میدی میگی: عمو رو نگاه؟
یبار دیگ از اول بگو :