هیچوقت مامور آب خوری رو یادم نمیره ك نمیذاشت با دست آب بخورم . چطوری یزید به کجا رسیدی؟
در آینده نچندان دور یه اسایشگاه روانی تاسیس میکنم و توش فقط بچههای اول خانواده رو راه میدم.
بنظرم هر آدمی تو یه سری موقعیتا نیاز داره یکی کنارش باشه بهش بگه دیدی چیشد؟ که یا باهم ذوق کنن یا باهم غصه بخورن.
بله من بچم و وقتی ناراحتم میکنی، جای اینکه راجبش باهات حرف بزنم، رفتارمو عوض میکنم و ازت فاصله میگیرم. همینه که هست.
من مشکلی با دخترم، پسرم گفتن به سگ و گربههاتون ندارم، ولی لعنتی دیگه چرا منو نشون میدی میگی: عمو رو نگاه؟
دلم میخواد یکی به زور و با اصرار در حالی که من هزار بار میگم نه و دادمیزنم و میگم نمیخوام، ۱ میلیون دلار بزنه به حسابم و بره تو افق محو شه