آدم باید یکیو داشته باشه که بخاطرش از مسیرای پرترافیک بندازه بره تا دیرتر برسونش خونشون
به من نگید صبح بخیر، هیچ صبحی بخیر نیست
هر روزی که ظهر از خواب بیدار بشم صبحش بخیر بوده
يجورى تايپمی كه انگار خدا موقع آفريدنت به دل من نگاه كرده گفته میخوام بدمش به اين.
از آدمایی که پیامشون رو پاک میکنن متنفرم.
پرنسسعلی صب کن سرم خلوت شه جوابت رو میدم.
مامانم پشت تلفن داشت با زنداییم دعوا میکرد یهو تلفنو بدون اینکه قطع کنه برد انداخت تو سطل آشغال =))))))))