هر دفعه میرم جلو آینه ؛ ازم عذرخواهی میکنه و میگه شرمنده داداش ولی واقعا این شکلی هستی
کاش اینو بفهمم که اگه در یخچالو هر نیم ساعت یه بار باز کنم چیز جدیدی به محتویاتش اضافه نمیشه.
هرچی دوربینا با کیفیت تر میشه کیفت قیافه ی من تو عکسا میاد پایینتر،کاش یکی جلوی پیشرفت تکنولوژی رو بگیره
فک کنم نیمهی گمشدم تو ترافیک همت گیر کرده وگرنه هیچ دلیلی نداره که چرا انقد دیر کرده