وَتین🇮🇷-
بهترین روز خیلی سخته، آخرش میدم اگر پیدا کردم.
22 بهمن زیاد داشتم😔😂(تازه نصفش فرستاده نشد.)
وَتین🇮🇷-
بهترین روز خیلی سخته، آخرش میدم اگر پیدا کردم.
بهترین روز، روزی که هرطوری بود خودمو رسوندم تهران که تو بیمارستان بچهخواهرمو ببینم :>