نباید چیز خاصی بگی، باید بغلش کنی و نوازش کنی و بوسش کنی
بعدم سرش و بزاری رو پاهات و برای آرامش اعصابش موهاش و ناز کنی تا بتونه از غصه هاشو فارق بشه و یکم بخوابه
یا میتونی دوتا دمنوش بزاری و بهش بگی غصه نخوریاا همه چیز درست میشه ، حتی اگه قرار نیست درست بشه چون آدم ها گاهی نیاز دارن که فکر کنند همه چیز درست میشه و درنهایت هم حتی با گذشتن و غمگین شدن هم شاید همه چیز درست بشه
#ناشناس
ۅاےۅ
نباید چیز خاصی بگی، باید بغلش کنی و نوازش کنی و بوسش کنی بعدم سرش و بزاری رو پاهات و برای آرامش اعصا
میشه آیدیتو بدی حالم بد بود بیام سراغت؟