جلد اول این کتاب retelling داستان دیو و دلبره
و نویسنده ادامهش رو با تخیل خودش نوشته که خدا به قلم و تخیلش برکت بده انشالله👀🤤
دربار خار و رز📖
در سرزمین پریثیِن آن سوی دیوارِ نامرئی و جادویی، پریهای خبیث و سنگدل زندگی میکنند.انسان و پری سالها پیش در عهدنامهای توافق کردند که انسان دیگر بردهی پریها نباشد و سرزمین آدمیزاد غارت نشود.طی این عهدنامه دیواری جادویی بین دنیای انسانها و پریها ساخته شد و هر انسانی که بدون اجازه از دیوار عبور کند با خشم پریها مواجه میشود.در این دوران فیِرای شکارچی نزدیک دیوار گرگی را میکشد.هیولایی از آن سوی دیوار به خونخواهی گرگ به خانه فیِرا حمله میکند.
بهای کشتن گرگ اسارت در پریثین است!
خیلی سعی کردم سربسته کتابو توضیح بدم چون فقط میخوام بخونیدش!
بخونید و با هر صفحه بیشتر عاشقش بشید🥺
هنوز کتابی نتونسته به اندازه دربار چنان در قلبم جا باز کنه که بلافاصله بعد از تموم شدن کتاب دوباره از اول برم بخونمش🤌🏻❤️🔥