eitaa logo
•|وصـٰال|•
320 دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
3.9هزار ویدیو
147 فایل
بسم‌اللھ'🌱 آدم میرود.. اما انگار بخش مهمی از او جایی جا میماند؛🫀 جایی لابه لای خاک های فکه،شلمچه و هویزه:) یا در خاک های نمناک طلائیه و علقمه... یا همان موج های اروند رود... ادم نمیداند چه گم کرده است! لینک ارتباطی https://daigo.ir/secret/81245902701
مشاهده در ایتا
دانلود
حرم خانم حضرت معصومه سلام الله 🌱
بی‌خود نبود آیت‌الله بهجت توصیه‌هایی خاص برای پیگیری اخبار یمن می‌کردند.
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این فیلم جدای از فضای احساسی،چندتا نکته مهم داشت: ۱- خانواده دوست بودن رهبری انقلاب و ارتباط صمیمی ایشون با بچه‌ها ۲- مردمی بودن و ارتباط گرم با مردم بدون هیچ ملاحظه ۳- اینکه ایشون در قامت رهبر یک کشور، در انتها سوار اتوبوس میشن و جالبه بدونید که این سفر با همین اتوبوس انجام شده
: ماه توبه است. يكي از اذكاري كه اگر به معناي آن توجه كنيم بسيار موثر است  ذكر يا‌مُقيل‌العَثَرات است. (اي خدايي كه لغزش ها را اقاله ميكند و ناديده ميگيرد) گاهي مواقع دراثر گناه بعضي توفيقات‌ از‌انسان‌ سلب‌ ميشود اگر اين ذكر را با توجه و حضور قلب در قنوت يا سجده خود بگويد توفيقات بازميگردد.
| ماه‌رجب؛ ماه‌ِ خصوصی‌هاست! |
سَرسَری نگذرید از ثانیه‌های روز و شب این ماهِ ماه🌙! که باید داشته باشی ب  | یامن اَرجوهُ لکلِ خیرش | و پناه ببری به| آمنُ سخطه‌ عندکل شر | که باید دستای خالی‌تُ بلند کنی سمت اون بخشنده‌ای‌که |یعطی‌الکثیربالقلیل| و بخوای هر چی که تو دلته از اون کسی که |حتی یُعطی من لم یسئله..| که باید جون داد واسه این واسه خدایی که هی بهونه جور می‌کنه برای واسه بغل کردن و نازتُ خریدن مگه میشه از کنارِ این بهونه‌ها گذشت؟ بخرید نازِخدا رو تو این ماه :) ، ماه معامله‌ست! معامله کنید با خدا :)☘ که دونه‌دونه گناهاتون رو پاک میکنه و آخرشم| یبدلُ‌سیئاتِ بالحسنات! | بریم که داشته باشیم تمرینِ خوب‌تر شدن برای رو... بهارمعنوی‌و‌فصل‌ارتباط‌با‌ خدا مبارك‌بادتان :)💚🙏🏻🌸
پنجمین حیدر کرار جهان آمده است 🎊
وقتي مادربزرگ زنگ می‌زد و با خبر آمدنش ما را ذوق‌زده می‌كرد حتما سؤال می‌كرد: چه میخواهيد؟ بس كه دوستمان داشت، بس كه برای لبخندها و بالا پريدن‌ها و خوشحالی‌مان دلتنگ بود. مادر ابرو بالا می‌انداخت و اشاره ميكرد كه بگوييد: خودتان را ميخواهيم! اما دل توی دلمان نبود كه مادربزرگ وقتی قربان صدقه‌مان میرود دوباره بپرسد: چی ميخواهيد؟ و ما همه فكر و ذكرمان سوغاتی‌های رنگارنگ بود. وقتی هم كه يكی دو روز بعد بابا ميرفت ترمينال يا فرودگاه دنبالشان باز فقط چشممان دنبال سوغاتی‌ها بود و حتى وقتی مادربزرگ ما را بغل كرده بود و به سينه می‌چسباند باز هم از گوشه چشممان به چمدان و ساكش نگاه می‌کرديم كه بابا كجا می‌گذاردشان و باز هم وقتی دور هم می‌نشستيم و مادر چای می‌آورد بيتاب بوديم كه مادربزرگ احوالپرسی‌هايش را بكند و چايش را بنوشد و حرفهايش با بزرگترها تمام شود و زودتر برود سراغ سوغاتی‌ها و مادربزرگ هم كه خوب اين را مي‌فهميد نشسته و ننشسته استكان چای را نصفه رها ميكرد و می‌رفت می‌نشست كنار چمدانش و هر چی مامان حرص می‌خورد با محبت نگاهمان ميکرد و می‌گفت من خسته نيستم، چای من ديدن اين بچه‌هاست! و وقتی از سروكولش بالا می‌رفتيم و مامان ناراحت می‌شد و دعوايمان می‌كرد مادربزرگ اخم ميكرد و می‌گفت: چه كارشان داری؟ "نوه‌های خودم هستند"! آه كه چه قدر توی اين یک جمله آرامش بود و چه قدر اين عتاب و خطاب مادربزرگ برای ما امنيت داشت كه می‌گفت: "به كسي ربطی ندارد! نوه های خودم هستند!" آن وقت با مهربانی و لبخند سوغاتی‌ها را تقسيم ميكرد، و آن چند روز كه مادربزرگ پيش ما بود سخت‌گيری‌های مادر و پدر هم قدري كم مي‌شد چون یک بزرگتر قوی و مهربان بود كه می‌گفت: نوه‌های خودم هستند! و ما می‌دانستيم هر وقت بخواهيم خودمان را لوس كنيم می‌توانيم به آغوشش پناه ببريم. می‌گفت: اين چند روز كه من اينجا هستم با اين بچه‌ها كاری نداشته باشيد! مادربزرگ را دوست داشتيم به خاطر مهربانی‌هايش، به خاطر قصه‌هايش، به خاطر تحمل و مُدارايش، به خاطر سوغاتی‌هايش و او خوب ميفهميد كه گرچه خودش را دوست داريم ولی قد وقواره ما عمق مفهوم خودتان را می‌خواهيم نيست! اين حرف گرچه از عمق جان مامان و بابا در می‌آمد اما برای ما تعارف بود، چون بچه بوديم! ...حالا حكايت ماست و پدری كه می‌گويد "ما عبدتك خوفا من نارك/ خدايا به خاطر ترس از آتش عبادت نمی‌كنم" و ما بچه‌هایی كه گرچه به تعارف می‌گوييم:"و لا طمعا في جنتك/ به طمع بهشت عبادت نمی‌کنيم" اما چشممان دنبال چمدان سوغاتی‌هایی است كه قرار بوده با رسيدن ماه رجب گشوده شود و خدایی كه آغوش مهر و محبتش را باز كرده و برای همه ابرو بالا می‌اندازد و اخم می‌كند كه فضولی موقوف! چه كار داريد ؟ "الشهر شهری والعبد عبدی و الرحمة رحمتی/ ماه ماه من است و بنده هم بنده من و رحمت هم رحمت من است"! هر كه را بخواهم - هر چه گنهكار و بدكار- ميبخشم! ما قد وقواره‌مان قد و قواره پدر امت اميرالمؤمنين نيست كه بگوييم: خدا را برای خودش می‌خواهيم! ما كودكان معرفت و ايمان، يكسال چشم به راه بوده‌ايم تا ماه رجب برسد و خودمان را برای خدا لوس كنيم و خستگی‌ها و دلتنگی‌هايمان را در آغوش محبت و لطفش بياندازيم. يكسال منتظر ماه رجب بوده‌ايم تا خرابكاری‌ها و بدرفتاری‌هايمان را درست كند و ببخشايد. يكسال منتظر ماه رجب بوده‌ايم تا خدا با چمدان سوغاتی‌هايش برسد و مغفرت و رحمت و رضوان و غفرانش را بر سر و رويمان بريزد و بگويد: " بنده های خودم هستند، به كسی هم ربطی ندارد!" 🌹🌹🌹 🖇💌
رفقا روزه‌ی فردا خیلی خوبه... اگه امکانش رو دارید، حتما روزه بگیرین همدیگه رو هم دعا کنیم✋
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حضرت آقا چه چیزهایی داخل قبر مطهر گذاشتند. 🎥 سردار جباری فرمانده سابق سپاه ولی امر عجل الله (بیت رهبری)
«💚🌿» و‌إِنّي‌أُحبک‌أَکثر‌اتِّساعاً‌من‌السَماء وَوَسیع‌تَراَزآسمـٰان‌دوستَت‌دآرَم..🌿