00:00
نمیدونم منو تو الان چی هستیم و کجای کاریم ولی
بشدت دلم برای اون چیزی که بودیم تنگ شده :)
『غبار صبح تماشاست هرچه بادآباد
تو هم بخند جهان خراب میخندد ^^ ♥️ 』
- بیدلدهلوی .
گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید،
نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی؛
بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت،
دیوار را خراب می کند.👩🦯💔
- ژانپلسارتر .