-اصلا درست قصه ی ما اشتباه بود
اما چقدر با تو دلم روبراه بود :)
- محسن محمدی.
پاییز هرسال جنسش عوض میشه و با یک تصویر جدید میاد که بگه هیچی موندنی نیست، هیچی!
انگار پاییز هرسال تلاش میکنه از ما یک آدمِ دیگه بسازه و بهمون ثابت کنه چقدر غافلیم از واقعیت این جهان، تا بفهمیم دنیا محل گذره، تا بفهمیم باید بخندیم و بگذریم ..✨️🍂🤎
00:00
شبای پاییز اینطوریه که یهو، غلیظ و بیدلیل
احساس تنهایی میکنی و فقط بغل میخوای :)
سلام به اونایی که بلد نیستن بگن
"دوستت دارم" اما صبح نون تازه میگیرن . .
❤️🦋
- و من گاهی نه صورتت، نه چشمانت
که دلم میخواهد، صدایت را ببینم...
- ناظم حکمت .
خیلی وقت پیش ها شاد بودم، با حوصله بودم، حس خوبی به مردم داشتم، علاقه هایی داشتم که ازشون لذت میبردم ، سردرگم نبودم، آرزوها داشتم و رسیدن بهشون رو خیال پردازی میکردم، زندگی خالی و پوچ و کدر نبود، فقط خواستم بگم که دلم برا این احساس هایی که دیگه نیستن تنگ شده.