00:00
خواب هایم بوی تنِ تو را می دهند؛
نکند دورترها نیمه شب مرا در آغوش میگیری؟ :))
آرزو میکنم کسی پیدایش شود که قلبت را از جا بکند و با خود ببرد هرجا که میخواهد و تو بعد از آن هیچ چیز نفهمی. ؛)
وسط ِ شلوغیای ِ روزت خواستم بهت بگم: فقط خودت میدونی چی بهت گذشت که اون تصمیم رو گرفتی.
00:00
اما عزیز ِ من، برایت آرزو میکنم که
هروقت غمگین شدی شانهای برای ِ گریه کردن
داشته باشی.
هدایت شده از شاخهنبات♡
علی که دید ولی کاش بعد از این دیگر
میان ِ شعله نبیند کسی نگارش را
•[ وصـٰال ]•🌵
- آدما بعضیاشون شاید فرشته باشن ولی فرشته های مهربونی نیستن، اونا بلدن چجوری به قلبت صدمه بزنن بدون اینکه حتی ی خراش برداری.
- گاهی وقت ها بايد رفت، رفت، رفت...
يک خيابان دراز را گرفت تا آخرين نفس رفت
پيچيد به يک كوچه ی باريک و ناپديد شد..
- عباس معروفى .