00:00
اما عزیز ِ من، برایت آرزو میکنم که
هروقت غمگین شدی شانهای برای ِ گریه کردن
داشته باشی.
هدایت شده از شاخهنبات♡
علی که دید ولی کاش بعد از این دیگر
میان ِ شعله نبیند کسی نگارش را
•[ وصـٰال ]•🌵
- آدما بعضیاشون شاید فرشته باشن ولی فرشته های مهربونی نیستن، اونا بلدن چجوری به قلبت صدمه بزنن بدون اینکه حتی ی خراش برداری.
- گاهی وقت ها بايد رفت، رفت، رفت...
يک خيابان دراز را گرفت تا آخرين نفس رفت
پيچيد به يک كوچه ی باريک و ناپديد شد..
- عباس معروفى .
00:00
این روزهایم به تظاهر میگذرد!
تظاهر به بی خیالی ...
به اینکه دیگر هیچ چیز مهم نیست
اما چه سخت میکاهد
از جانم این نمایش :)
- آیا شک داری که ورودت به قلبم،
باشکوه ترين روز تاریخ
و بهترين خبر جهان بود؟
- نزار قبانی .