•[ وصـٰال ]•🌵
- آدما بعضیاشون شاید فرشته باشن ولی فرشته های مهربونی نیستن، اونا بلدن چجوری به قلبت صدمه بزنن بدون اینکه حتی ی خراش برداری.
- گاهی وقت ها بايد رفت، رفت، رفت...
يک خيابان دراز را گرفت تا آخرين نفس رفت
پيچيد به يک كوچه ی باريک و ناپديد شد..
- عباس معروفى .
00:00
این روزهایم به تظاهر میگذرد!
تظاهر به بی خیالی ...
به اینکه دیگر هیچ چیز مهم نیست
اما چه سخت میکاهد
از جانم این نمایش :)
- آیا شک داری که ورودت به قلبم،
باشکوه ترين روز تاریخ
و بهترين خبر جهان بود؟
- نزار قبانی .
00:00
پاییز این رو نیاز داره که یکی رو داشته باشی باهاش قدم بزنی ، از زیباییش به وجد بیای و با تمام عشقت براش آواز بخونی.
•[ وصـٰال ]•🌵
- یک فنجان شعر 🦋💙 چمدان بسته ام از هرچه منم دل بکنم پیرو عقل شوم قید دلم را بزنم چمدان بسته ام..ام
- یک فنجان شعر 🦋💙
در کنار جاده بودم آن شبم باران بود
یار تنهایی من در هرکجا باران بود؛
غم مخوردم صبر کردم خنده بر لب داشتم
دیر کردی فکرکردی انتظار آسان بود؟
دیگر از بس ک هوا هم سرد بود
ایستادم در دلم آشوب یک طوفان بود
رعد یکباره بغریدو دلم ریخت بهم
با خودم گفتم دلم آرام باش باران بود . .
آن شبم دیر آمدی دیگر هوا روشن بود
فکر کردی گر نیایی دل به خود گوید که این پایان بود؟
- ارغوان .