بستنی نوتلا
ایشون نظیر نداره☺️☺️ ، از اون خوبای روزگاره💪💪💪
@violetsugar
بستنی پلمبیر
از اون اصیلاس ها ، واسه اونوریا یه چیزیه تو مایه های بستنی سنتی خودمون😋😋😋
@violetsugar
پارفه جان موکا
میتونم بگم ایشون هم ارز گازپاچو و جنگل سیاه هستن ، دیگه خودتون طعمشو تصور کنین☺️☺️☺️
@violetsugar
دارک چاکلت آیس کریم
قهوه خورا ، خاص پسندا ، عاشقان شکلات ، این مال شماس😎😎
@violetsugar
بستنی پاک
در چهار طعم وانیلی ، شکلاتی ، توت فرنگی و موزی
@violetsugar
بستنی تافی کاراملی
اصلا اسمش داره از طعمش باهاتون حرف میزنه😉😉
@violetsugar
اگر روزی شما در حال نوش جان کردن این زیبای دلربا باشین ، اونوقت یکی بیاد و ازتون بپرسه چی میخوری؟
تا بخواین بگین
" بری چیز پاپسیکلز آیس کریم "
قطعا و یقینا بستنیه آب شده🤦♀🤦♀ تازه اگه زبونتون به گفتنش بچرخه😂😂😂
والا ، یکی نیست بگه این چه اسمیه واسش گذاشتین ، آخه آدم اینقدر کج سلیقه😒😒
اگر قرار بود من براش اسم بذارم ، این مدلی صداش میکردم👇👇👇
🤓🤓جذااااااب لعنتییییی🤓🤓
فک کنم بهش بیاد ، ها ، نظرتون؟؟😉😉😉
این از اون آیتم بهشتیاس ، نگین نگفتی😎😎😎
@violetsugar