سلام سلام
سلام به روی ماهتون
وقتتون بخیر و شادی☺️☺️☺️
بریم برای معرفی و ثبت نام کلاس بستنی یا زوده هنوز😉😉
بچه ها جونم بنر ثبت نام و معرفی آیتم های آموزشی رو در کانال زیر گذاشتم ،
@violetsugar
برای دیدن بنر روی همین متن آبی رنگ کلیک کنین.
یعنی تو کلاسام نکاتی رو میگم طلاااااایی
شما همین یک صفحه رو بخونین
هیچ میدونستین شیری که از گاو داری به طور مستقیم تهیه میشه ، سه دقیقه بجوشه کافیه ؟؟
میدونین اگر بیشتر بجوشه درصد زیادی از ارزش غذاییش از بین میره؟؟
مامان خودم تا قبل اینکه دخملش هنرمند بشه و این چیزا رو یاد بگیره و بهش منتقل کنه ، شیری که از گاو داری برامون میومد رو بیست دقیقه میجوشوند 🤷♀🤷♀🤷♀
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
یه روز مامانم بهم گفت زهرا
این چه کاریه تو میکنی
خودتو به زحمت میندازی میری لوازم قنادی خرید میکنی ، باز میری جعبه و پاکت میخری ،میای میشینی مینویسی و بسته بندی و باز بدو برو اداره ی پست و با پیک هماهنگ کن و ...
قشنگ نصف روز وقت خودتو میگیری
بهتر نیست همون مبلغ هدیه رو ، برای هنرجوهات کارت به کارت کنی??
بهش گفتم مامان ، پولی که بره تو حسابشون ، براشون حس و حال خوب لحظه ای ایجاد میکنه
اما یه دست نوشته ، و یه ابزاری که از من به یادگار داشته باشن ، حس و حال خوب دائمی داره براشون
هر بار نگاه این وسیله کنن، یه لبخند میاد رو لبشون
من اینو دوست دارم 👌👌👌
این ارزشمنده🥰🥰
این قشنگه☺️☺️
وگرنه به لحاظ مالی و ریالی هدیه های من چندان قابل مند نیست🙏🙏🙏