یه روز مامانم بهم گفت زهرا
این چه کاریه تو میکنی
خودتو به زحمت میندازی میری لوازم قنادی خرید میکنی ، باز میری جعبه و پاکت میخری ،میای میشینی مینویسی و بسته بندی و باز بدو برو اداره ی پست و با پیک هماهنگ کن و ...
قشنگ نصف روز وقت خودتو میگیری
بهتر نیست همون مبلغ هدیه رو ، برای هنرجوهات کارت به کارت کنی??
بهش گفتم مامان ، پولی که بره تو حسابشون ، براشون حس و حال خوب لحظه ای ایجاد میکنه
اما یه دست نوشته ، و یه ابزاری که از من به یادگار داشته باشن ، حس و حال خوب دائمی داره براشون
هر بار نگاه این وسیله کنن، یه لبخند میاد رو لبشون
من اینو دوست دارم 👌👌👌
این ارزشمنده🥰🥰
این قشنگه☺️☺️
وگرنه به لحاظ مالی و ریالی هدیه های من چندان قابل مند نیست🙏🙏🙏
هدایت شده از شکر بنفش، زهرا خیرآبادی
بستنی نوتلا
ایشون نظیر نداره☺️☺️ ، از اون خوبای روزگاره💪💪💪
@violetsugar
اگر دوست دارین عکس بقیه ی آیتم های آموزشی رو هم ببینین عضو کانال زیر بشین
بنر کلاس در کانال زیر سنجاق شده
@violetsugar
از طرفی ادمین جان هم دارن عکس نمونه کارهای هنرجو های سالهای قبل رو در کانال زیر میذارن ، دوست داشتین برین ببینین
@violetsugarrr
جالبه
از دیروز چندین درخواست برای انتقال پکیج آموزشی سوسیس و کالباس از تلگرام به ایتا داشتم.
چه خبر شده؟؟😁😁😁
بگویید تا بدانم 🤷♀🤷♀🤷♀