جالبه
از دیروز چندین درخواست برای انتقال پکیج آموزشی سوسیس و کالباس از تلگرام به ایتا داشتم.
چه خبر شده؟؟😁😁😁
بگویید تا بدانم 🤷♀🤷♀🤷♀
تا هفته ی آینده پکیج آموزشی سوسیس و کالباس و شاید برگر
به ایتا منتقل میشه.
دوستتون دارم و با اینکه این انتقال و جا به جایی در برنامه ی کاری من نبود ، به احترام درخواست شما ، میرم تو کارش 💪💪💪
یکی از آیتم های آموزشی کلاس بستنی
یه کوکی شکلات چیپسی تو این کلاس یاد میگیرین ، بی نظیییییییر
حتی میتونه یه چاشت عالی باشه برای مدرسه ی دلبنداتون☺️☺️☺️
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
سلام امروز من به شما
به همراه عکس اولین کیک سفارشی امسال
از برای تولد خانم دایی جان☺️☺️
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
بچه ها جونم
یک سوال 😁😁
امروز عصر من خواب بودم ، یه هدیه اومده در خونمون که آقای پدر تحویل گرفتن.
هیچ نام و نشونی نداره و نمیدونیم مال کدوم یکی از اعضای خانواده اس😅😅
البته از اونجایی که رگه هایی از توناژ یاسی و بنفش در این هدیه به چشم میاد ، احتمالا مال من باشه😉😉😉
دیگه خواجه جان شیرازی هم فهمیده من عشق بنفشم💜💜
و به جز هنرجو هام ، کس دیگه ای تا حالا واسه من هدیه نفرستاده در خونمون 😁😁
اگه کار شماست بیاین اعتراف کنین تا من بچسبم به سقف و برم رو ابرا😎😎
اگر کار شما نیست که خیلی به خودم نگیرم ، شاید این هدیه مال یکی دیگه از اعضای خانواده باشه🤷♀🤷♀🤷♀