eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
تا هفته ی آینده پکیج آموزشی سوسیس و کالباس و شاید برگر به ایتا منتقل میشه. دوستتون دارم و با اینکه این انتقال و جا به جایی در برنامه ی کاری من نبود ، به احترام درخواست شما ، میرم تو کارش 💪💪💪
فعلا برین تو پیج اینستا و این دو تا هایلایت رو ببینین منم به وقتش تو ایتا در مورد این دو کلاس میگم بهتون
مرسی که باعث میشین اشک شوق بریزم🙏🙏🙏🙏
بدون شرح😁😁😁 آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
یکی از آیتم های آموزشی کلاس بستنی یه کوکی شکلات چیپسی تو این کلاس یاد میگیرین ، بی نظیییییییر حتی میتونه یه چاشت عالی باشه برای مدرسه ی دلبنداتون☺️☺️☺️ آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
سلام امروز من به شما به همراه عکس اولین کیک سفارشی امسال از برای تولد خانم دایی جان☺️☺️ آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
عکس کیک خودمو دیدین ، عکس کیک هنرجو جان رو نبینین که نمیشه که☺️☺️
از صبح که این عکسو گذاشتم ، با حجم انبوهی از سوالات شما مواجه شدم که عموما تکراری بود پاسخ مجموعه سوالاتتونو اینجا میذارم👇👇👇 وزن کیک دو کیلو کاور تماما فوندانت زیر ساز گاناش کیک پایه ، شیفون دانمارکی سه تخم مرغی فیلینگ خامه و شکلات چیپسی و سس کارامل سایز قالب ۱۵ ارتفاع کیک حدودا ۱۳
بچه ها جونم یک سوال 😁😁 امروز عصر من خواب بودم ، یه هدیه اومده در خونمون که آقای پدر تحویل گرفتن. هیچ نام و نشونی نداره و نمی‌دونیم مال کدوم یکی از اعضای خانواده اس😅😅 البته از اونجایی که رگه هایی از توناژ یاسی و بنفش در این هدیه به چشم میاد ، احتمالا مال من باشه😉😉😉 دیگه خواجه جان شیرازی هم فهمیده من عشق بنفشم💜💜 و به جز هنرجو هام ، کس دیگه ای تا حالا واسه من هدیه نفرستاده در خونمون 😁😁 اگه کار شماست بیاین اعتراف کنین تا من بچسبم به سقف و برم رو ابرا😎😎 اگر کار شما نیست که خیلی به خودم نگیرم ، شاید این هدیه مال یکی دیگه از اعضای خانواده باشه🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀
همچنان منتظرم یه نفر بیاد بگه ،این هدیه مال شماست🥰🥰 آخه بینهایت زیباست😍😍 الان من این قابلیت و این توانایی رو دارم که یک هفته با این هدیه عاشقی کنم🥲🥲
میبینم که یه تعداد زیادی مسئولیت ارسال هدیه رو به عهده گرفتن ، بدون اینکه بدونن چی هست😂😂😂😂 خیلی با حالین بچه ها😁😁😁 دمتون گرم😎😎😎 یعنی اگه این هدیه مال من نباشم ، همین که این حجم از خنده از دودره بازی های شما سهم من شد ،برام کافیه 😅😅😅 هر چند که فعلا همچنان همه معتقدن که این مال منه ،چونکه کمی تا قسمتی بنفش کم رنگ ( یاسی ) قاطیش داره. 😜😜😜