.
اینم جذاب شد به نظرم🧐🧐
بچه ها
اگر برای کافه میخواین نمونه ببرین ، اول این مدلی ببرین☝️☝️
برش های مثلث ، سس فقط روی کیک ،حالا یه ذره میریزه رو دیواره که قشنگه
این مدلی زحمتتون کمتره ، ریخت و پاش کمتری هم داره ، سرعت کار هم بالا میره ،میزان مصرف سس هم بهینه میشه
و در نتیجه ی تمام اینها ، قیمت تمام شده کمتر میشه 👌
خوشبختانه این کافه ای که من باهاشون کار میکنم در تشخیص طعم ها خیلی تیز و قوی هستن و انصافا همیشه نظرات و پیشنهادات مثبت و سازنده بهم میدن و انتقاداتشونم همه به جا بوده.
اما متاسفانه یه ذره أداشون زیاده😁😁
بهشون گفتم مگنوم رو مثلثی بفرستم براتون؟
گفتن نه
گفتم بابا بی خیال مربع بشین دیگه ،مثلث زحمتش کمتره
گفتن با ما از این حرفا نزن ، ظاهر مهمه
🤷♀🤷♀🤷♀🤷♀
حالا انگار مثلثی باشه زشته🙄 😏🚶♀
.
.
بچه ها داداشم دو سال پیش چکاپ داد و فهمید کبدش چربه، گرید دو
به مدت یکسال
شیرینی جات
مغزی جات
فست فود
غذاهای بیرونی
نوشابه
همه و همه رو قطع کرد و روزی یکی دوبار ترکیب
سرکه سیب + عسل + آب
رو نوش جان می کرد ، حال کبدش خوب شد ☺️☺️🤌🤌
البته ورزش منظم هم داشت.
الان دیگه مثل قبل پرهیز غذایی نداره ،اما همچنان سرکه و عسل رو میخوره.
جناب آقای پدر هم همراه بعضی غذاها سرکه نوش جان میکنن.
برای تهیه ی بعضی ترشی ها و سالادها هم مصرف میکنیم.
دیگه کار خاص دیگه ای باهاش نمیکنیم😁
حالا منم یه ذره آوردم تو کارگاهم ببینم میتونم در حد روزی یک ق چ خ بخورم عایا؟
چربی سوزه😉😉
.
.
یه عالمه چیز میز از پیام هاتون دارم یاد میگیرم
تلاش میکنم با سرکه ارتباط بگیرم ، ولی فک نکنم موفق بشم 🚶♀🚶♀🚶♀
.