.
بچه ها داداشم دو سال پیش چکاپ داد و فهمید کبدش چربه، گرید دو
به مدت یکسال
شیرینی جات
مغزی جات
فست فود
غذاهای بیرونی
نوشابه
همه و همه رو قطع کرد و روزی یکی دوبار ترکیب
سرکه سیب + عسل + آب
رو نوش جان می کرد ، حال کبدش خوب شد ☺️☺️🤌🤌
البته ورزش منظم هم داشت.
الان دیگه مثل قبل پرهیز غذایی نداره ،اما همچنان سرکه و عسل رو میخوره.
جناب آقای پدر هم همراه بعضی غذاها سرکه نوش جان میکنن.
برای تهیه ی بعضی ترشی ها و سالادها هم مصرف میکنیم.
دیگه کار خاص دیگه ای باهاش نمیکنیم😁
حالا منم یه ذره آوردم تو کارگاهم ببینم میتونم در حد روزی یک ق چ خ بخورم عایا؟
چربی سوزه😉😉
.
.
یه عالمه چیز میز از پیام هاتون دارم یاد میگیرم
تلاش میکنم با سرکه ارتباط بگیرم ، ولی فک نکنم موفق بشم 🚶♀🚶♀🚶♀
.
.
بچه ها من پیام هاتونو خوندم و چند تاشو توکانال گذاشتم.
راستش من خودم اطلاعات علمی دقیقی درباره ی سرکه ی سیب ندارم .
شما هر کدوم از این کارا رو خواستین انجام بدین ، حتما قبلش تحقیق کنین.
مسئولیتش با خودتون😉😉
.