.
سلام به روی ماه تک تکتون
صبحتون بخیر و شادی
عیدتون مبارک😘💜😘💜
از اعماق وجودم خدا رو به خاطر حضورتون در زندگیم شکر میکنم.
بعد دو روز ضد حال و ناراحتی ، امروز صبح نشستم پای پیام های پی وی و بمباران محبت شدم.
واقعا ممنونم ازتون🙏🙏🙏
.
مثل این پیام ها ، یه عالمه برام فرستاده بودین.
گذاشتن همش ، قطعا خارج از حوصلتون هست.
این چند تا رو گذاشتم که یه تشکر کلی از همه کرده باشم و بگم حال دلمو عوض کردین 🙏🙏💜💜
.
.
تازه از این استیکر ☝️ بنفش باحالا هم کلی فرستادین برام😍😍
و از این عکس قشنگا👇👇
.
.
بروم کیک های کافه رو بسازم ، بعد بیام چند تا موضوع بهتون بگم.
.
.
موضوع اول 👇👇
این برگر زن تقریبا حرفه ای👇 ، مال یکی از اهالی خانه ی شکرک بنمشمونه که قصد فروش دارن.
اگر به کارِتون میاد ، بهشون پیام بدین و اطلاعاتی که مد نظرتون هست رو از خودشون بگیرین .
من عکسو از پی وی ایشون فوروارد کردم که راحت بتونین برین پی ویشون
😘😘
.