eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. مثل این پیام ها ، یه عالمه برام فرستاده بودین. گذاشتن همش ، قطعا خارج از حوصلتون هست. این چند تا رو گذاشتم که یه تشکر کلی از همه کرده باشم و بگم حال دلمو عوض کردین 🙏🙏💜💜 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. تازه از این استیکر ☝️ بنفش باحالا هم کلی فرستادین برام😍😍 و از این عکس قشنگا👇👇 .
. مرسی که هستین مرسی که هستین مرسی که هستین 💜💜💜
. بروم کیک های کافه رو بسازم ، بعد بیام چند تا موضوع بهتون بگم. .
. موضوع اول 👇👇 این برگر زن تقریبا حرفه ای👇 ، مال یکی از اهالی خانه ی شکرک بنمشمونه که قصد فروش دارن. اگر به کارِتون میاد ، بهشون پیام بدین و اطلاعاتی که مد نظرتون هست رو از خودشون بگیرین . من عکسو از پی وی ایشون فوروارد کردم که راحت بتونین برین پی ویشون 😘😘 .
هدایت شده از A
. موضوع دوم چند روز پیش من عکس سرکه های تولیدی حاج حسن و بانو رو گذاشتم داخل کانال و اتفاق عجیبی که افتاد این بود که شما درخواست خرید این سرکه ها رو داشتین😅😅 و پاسخ من به همه ، بدون استثناء ( نه ) بود ، چون واقعا از این محصول برای فروش نداشتیم ، فقط در حد نیاز خانواده تولید شده بود. چند نفر از عزیزان پیشنهاد تولید دادن ، گفتم باید به حاج حسن آقا بگم. به بابا گفتم که بابا ، بچه های شکرک بنفشم سرکه ی سیب می‌خوان ، براشون تولید میکنی؟ آخ آخ آخ نبودین واکنشش رو ببینین 😂😂😂😂 یه جوری چشاشو گرد کرد و نگام کرد که هر کی ندونه فکر می‌کنه که مثلا سرکه ی انگور خواستیم ازش🤣🤣🤣🤣🤣 وجدانن اون نگاه حق من نبود🚶‍♀🚶‍♀🚶‍♀ خلاصه که حاجیمون برای تولید همکاری نکرد ولی امر فرمودند که فیلمشو واسه بچه هات ضبط کن و بذار و به همین سادگی شما منو به زحمت انداختین😜😜 شوخی کردم وجود شما از ابتدا تا همین الان برای من سراسر خیر و برکت و رحمت بوده و زین پس نیز قطعا همین طور خواهد بود☺️☺️ .
. ما که فرمان آقای پدر را اطاعت میکنیم ، ولی از یه چیزی خندم گرفت😁😁 اونم اینکه : با خودم گفتم اهالی خانه ی شکرک بنفشم برای دریافت آموزش های من تا حالا یک هفته ، دو هفته صبر میکردن ، حالا باید چهار ماه صبر کنن تا این سرکه ها به ثمر بشینه😂😂😂 ولی نه طی چند روز آینده ، فیلم مراحل اولیه ی کارُ توی همین کانال عمومی براتون میذارم ، شما هم همزمان با من ، برین تو کارش و سیب ها رو کنار بذارین تا تبدیل به سرکه بشن. چهار ماه آینده اگر زنده بودم ، بقیه ی مراحل رو ضبط میکنم و میذارم. اونوقت شما هم ادامه ی کارُ انجام بدین ☺️☺️☺️ ✅✅ از مراحل تولیدتون برام عکس و فیلم بذارین ، چهار ماه آینده که سرکه هامون به ثمر نشست ، از بین نمونه کارهای سرکه قرعه کشی میکنم و هدیه میدم☺️☺️ البته به شرط حیات 👌 .