.
تازه از این استیکر ☝️ بنفش باحالا هم کلی فرستادین برام😍😍
و از این عکس قشنگا👇👇
.
.
بروم کیک های کافه رو بسازم ، بعد بیام چند تا موضوع بهتون بگم.
.
.
موضوع اول 👇👇
این برگر زن تقریبا حرفه ای👇 ، مال یکی از اهالی خانه ی شکرک بنمشمونه که قصد فروش دارن.
اگر به کارِتون میاد ، بهشون پیام بدین و اطلاعاتی که مد نظرتون هست رو از خودشون بگیرین .
من عکسو از پی وی ایشون فوروارد کردم که راحت بتونین برین پی ویشون
😘😘
.
.
موضوع دوم
چند روز پیش من عکس سرکه های تولیدی حاج حسن و بانو رو گذاشتم داخل کانال و اتفاق عجیبی که افتاد این بود که
شما درخواست خرید این سرکه ها رو داشتین😅😅
و پاسخ من به همه ، بدون استثناء ( نه ) بود ، چون واقعا از این محصول برای فروش نداشتیم ، فقط در حد نیاز خانواده تولید شده بود.
چند نفر از عزیزان پیشنهاد تولید دادن ، گفتم باید به حاج حسن آقا بگم.
به بابا گفتم که
بابا ، بچه های شکرک بنفشم سرکه ی سیب میخوان ، براشون تولید میکنی؟
آخ آخ آخ
نبودین واکنشش رو ببینین
😂😂😂😂
یه جوری چشاشو گرد کرد و نگام کرد که هر کی ندونه فکر میکنه که مثلا سرکه ی انگور خواستیم ازش🤣🤣🤣🤣🤣
وجدانن اون نگاه حق من نبود🚶♀🚶♀🚶♀
خلاصه که حاجیمون برای تولید همکاری نکرد ولی
امر فرمودند که فیلمشو واسه بچه هات ضبط کن و بذار
و به همین سادگی شما منو به زحمت انداختین😜😜
شوخی کردم
وجود شما از ابتدا تا همین الان برای من سراسر خیر و برکت و رحمت بوده و زین پس نیز قطعا همین طور خواهد بود☺️☺️
.
.
ما که فرمان آقای پدر را اطاعت میکنیم ، ولی از یه چیزی خندم گرفت😁😁
اونم اینکه :
با خودم گفتم اهالی خانه ی شکرک بنفشم برای دریافت آموزش های من تا حالا یک هفته ، دو هفته صبر میکردن ، حالا باید چهار ماه صبر کنن تا این سرکه ها به ثمر بشینه😂😂😂
ولی نه
طی چند روز آینده ، فیلم مراحل اولیه ی کارُ توی همین کانال عمومی براتون میذارم ، شما هم همزمان با من ، برین تو کارش و سیب ها رو کنار بذارین تا تبدیل به سرکه بشن.
چهار ماه آینده اگر زنده بودم ، بقیه ی مراحل رو ضبط میکنم و میذارم.
اونوقت شما هم ادامه ی کارُ انجام بدین
☺️☺️☺️
✅✅
از مراحل تولیدتون برام عکس و فیلم بذارین ، چهار ماه آینده که سرکه هامون به ثمر نشست ، از بین نمونه کارهای سرکه قرعه کشی میکنم و هدیه میدم☺️☺️
البته به شرط حیات 👌
.
.
خب من برم بقیه ی سفارشات کافه رو آماده کنم ، میام موضوع بعدی رو هم بهتون میگم.
دو روز اینجا نبودم ، الان اندازه ی دو سال حرف دارم که بگم🙈🙈🙈
.
.
موضوع سوم
لینک گروه رفع اشکال کلاس الفبای کیک و کافه ، روز شنبه ، داخل أپلیکیشن قرار گرفت.
تعداد عزیزانی که عضو گروه شدن خیلی کمتر از تعداد ثبت نامی هاست.
بقیه کجایین؟
چرا نمیآیین؟
😉😉😉
حتما از طریق أپلیکیشن عضو گروه بشین ، یه چالش خاص برای این گروه دارم که تا حالا تو هیچ کدوم از کلاسهام اجرا نکردم.
این چالش با هدیه همراهه😉😉
حتما عضو گروه بشین.
تلگرام یا ایتا فرقی نداره ، چالش در هر دو گروه برگذار میشه.
در آینده جزئیات این چالشُ بهتون میگم
☺️☺️☺️
.
.
اگر در أپلیکیشن روی لینک گروه رفع اشکال زدین ،اما نتونستین عضو بشین ، مطابق فیلم زیر أپلیکیشنُ آپدیت کنین ، مشکل حل میشه
اگر نشد ، ایتا و تلگرام رو هم آپدیت کنین ، دیگه حله 👌👌