.
سلام به روی ماهتون
وقتتون بخیر و شادی
در بین اعضای خانواده ی شکرک بنفشمون ، معلم زیاد داریم.
دست بوس همتونم
همیشه معلم هامو دوست داشتم و برام خیلی عزیز و محترم بودن
کلا حس خوبی نسبت به معلم ها دارم
روزتون مبارک مهربونا
همیشه شاد و پر انرژی باشین
😘💜😘
و مرسی که اینجا هستین و به من اجازه دادین بهتون خدمت کنم💜💜💜
.
.
و اما پیام تبریک زیاد ازتون دریافت کردم ، بین تمام اون پیام ها ، یه دونشُ میخوام اینجا بذارم و همه با هم دقایقی رو به این پیام فکر کنیم
بخونینش ، جا برای تفکر و اندیشیدن داره👇👇👇👇
.
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
یه دنیا قشنگی از نمونه کار بچه های کلاس موچی ببینین☺️☺️☺️
.
.
کباب لقمه رو میگن☺️☺️
این کلاسُ دریابین بچه ها
خوب و عالی و بی نظیر ، برای این کلاس کمه🤷♀🤷♀