eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
قاشق های اندازه گیری @violetsugarr اونی که روش نوشته 15mil یا شایدم نوشته باشه 1tbsp اون سوپ خوری یا غذا خوری هست. اونی که روش نوشته 5mil یا شایدم نوشته باشه 1teas اون چای خوری هست. اونی که روش نوشته 2.5mil یا شایدم نوشته باشه 1/2teas اون نصف ق چای خوری هست. آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید اونی که روش نوشته 1.25mill یا شایدم نوشته باشه 1/4teas اون یک چهارم قاشق چای خوری هست. اونی که روش نوشته 0.5mil یا شایدم نوشته باشه 1/8teas اون یک هشتم ق چ هست. @violetsugarr غیر از این پنج تا هر چی تو قاشق هاتون هست خارجش کنین که به اشتباه نیفتین. https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
بچه ها قاشق ها در ست های چهار ، پنج و یا شش تایی در بازار موجوده. هم نوع پلاستیکی داره و هم استیل ، هر دو مدل خوب و استاندارد هستن . روی دسته ی قاشق ها ، اندازه ی اون نوشته شده ، اون اندازه رو با متن بالا مقایسه کنین تا بتونین به درستی از قاشق ها استفاده کنین. @violetsugarr آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید شناخت صحیح قاشق ها بسیار مهمه ، چرا؟ چون ما بکینگ پودر و جوش شیرین رو با این قاشق ها اندازه می‌زنیم ، اگر اشتباه کنیم ، بافت کیکمون به کلی تغییر می‌کنه. @violetsugarr برای استفاده از این قاشق ها ، اونها رو به صورت سر صاف از مواد اولیه پر کنین ، نه سر خالی و نه سر پر👌👌 آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
اینم از پیمانه ها نکته ی خاصی نداره ، فقط اینکه قبل از استفاده حتما به مقداری که روی دسته ی پیمانه نوشته شده توجه کنین. در بعضی ست ها ، به جای پیمانه ی یک سوم ، پیمانه ی دو سوم موجوده ، 👌👌 @violetsugarr دقت کنین که یک پیمانه معادل یک لیوان فرانسوی دسته دار هست ، اما توصیه میکنم از لیوان استفاده نکنین و حتما پیمانه ها رو بخرین. چون اونجایی که قراره یک سوم پیمانه ، یک چهارم پیمانه ، از مواد اندازه بگیرین ، احتمال اینکه با لیوان خطای چشمی صورت بگیره هست. اما پیمانه ها درصد خطای کار ما رو کم میکنن و این عااااااااالیه👌👌👌 @violetsugarr پیمانه ها رو هم کاملا سر صاف از مواد پر کنین ، نه سر خالی و نه سر پر☺️☺️☺️ آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
لیسک یا پاک کن یک ابزار فوق العاده کاربردی در امر قنادی از جنس سیلیکون هست و توان تحمل دمای بسیار بالا رو هم داره . بهتره لیسکی که میخرین ، مثل این تصویر ، دستش سر خودش وصل باشه ، این لیسک ها دوام بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارن. https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
همزن بالنی یا همزن دستی یا ویسک برای ترکیب آرد با مایع کیک ، هم میتونین از لیسک استفاده کنین و هم از همزن بالنی که من همزن بالنی رو ترجیح میدم☺️☺️ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
و اما قالبها قالب ها بسیار متنوع هستن ، به همین دلیل من توضیح خاصی در موردشون نمیدم. به سلیقه ی خودتون میتونین خرید کنین. تنها چیزی که مطمئنم صد در صد مورد استفاده ی همه أس ، سینی سی در چهل با ارتفاع ۴/۵ تا ۵ سانت هست ، یه دونه از این سینی حتما بخرین. یه قالب میان تهی سایز ۲۵ یا ۲۷ هم بخرین ، برای پخت بسیاری از کیک ها میتونین ازش استفاده کنین. https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
یعنی عاااااااشقتونممممم😂😂😂😂
بچه ها اگر قالب میان تهی خریدین و خواستین کیکی رو داخل اون قالب بپزین ، باید کف و دیواره ی قالب رو با استفاده از روغن جدا کننده چرب کنین. @violetsugarr روغن جدا کننده چیه؟ فیلم زیر رو ببینین☺️☺️☺️ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
مدت زمان ماندگاری روغن جدا کننده: اگر با کره ی پاستوریزه درست کرده باشین ، دو هفته داخل یخچال و دو ماه داخل فریزر اگر با کره ی گیاهی درست کرده باشین ، سه ماه داخل یخچال و شش ماه داخل فریزر آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏