eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
لیسک یا پاک کن یک ابزار فوق العاده کاربردی در امر قنادی از جنس سیلیکون هست و توان تحمل دمای بسیار بالا رو هم داره . بهتره لیسکی که میخرین ، مثل این تصویر ، دستش سر خودش وصل باشه ، این لیسک ها دوام بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارن. https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
همزن بالنی یا همزن دستی یا ویسک برای ترکیب آرد با مایع کیک ، هم میتونین از لیسک استفاده کنین و هم از همزن بالنی که من همزن بالنی رو ترجیح میدم☺️☺️ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
و اما قالبها قالب ها بسیار متنوع هستن ، به همین دلیل من توضیح خاصی در موردشون نمیدم. به سلیقه ی خودتون میتونین خرید کنین. تنها چیزی که مطمئنم صد در صد مورد استفاده ی همه أس ، سینی سی در چهل با ارتفاع ۴/۵ تا ۵ سانت هست ، یه دونه از این سینی حتما بخرین. یه قالب میان تهی سایز ۲۵ یا ۲۷ هم بخرین ، برای پخت بسیاری از کیک ها میتونین ازش استفاده کنین. https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
یعنی عاااااااشقتونممممم😂😂😂😂
بچه ها اگر قالب میان تهی خریدین و خواستین کیکی رو داخل اون قالب بپزین ، باید کف و دیواره ی قالب رو با استفاده از روغن جدا کننده چرب کنین. @violetsugarr روغن جدا کننده چیه؟ فیلم زیر رو ببینین☺️☺️☺️ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
مدت زمان ماندگاری روغن جدا کننده: اگر با کره ی پاستوریزه درست کرده باشین ، دو هفته داخل یخچال و دو ماه داخل فریزر اگر با کره ی گیاهی درست کرده باشین ، سه ماه داخل یخچال و شش ماه داخل فریزر آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
و اما ابزار بسیار بسیار بسیار کاربردی دیگه که متاسفانه خیلیا تحویلش نمیگیرن🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀
بله دماسنج فر بچه ها جونم ، یک نصیحت دوستانه ،خواهرانه ، استادانه ، دلسوزانه ، اصن هر چی شما بگین😁😁😁 اگر فرتون ، فر گازی هست ، یه لطف خیلی بزرگ در حق خودتون بکنین و یک دماسنج فر بخرین. متاسفانه بیش از ۸۰ درصد از فرهای گازی استاندارد نیستند و دمایی که روی ولوم تنظیم میکنین ، با دمای واقعی داخلی فر یکی نیست. مثلا شما ولوم رو ، روی ۱۸۰ میذارین ، اما ممکنه دمای واقعی داخل فر کمتر و یا بیشتر از این بازه باشه لطفا یه دونه دماسنج فر بخرین و دمای واقعی داخل فر رو ، با این دماسنج بسنجین. دمایی که دماسنج نشون میده درسته ، نه دمایی که ولوم فر ، روی اون تنظیم شده. @violetsugarr بچه ها ،فکر نکنین الان من یک هزینه ی اضافی دارم به شما تحمیل میکنم نه با خریدن دماسنج فر و تشخیص دمای صحیح فر ، در واقع شما دارین سرمایه گذاری میکنین سرمایه گذاری رو چی؟ وقتتون ، مواد اولیتون ، و از همه مهمتر اعتماد به نفستون☺️☺️☺️ اگر بر اثر دمای کم و یا خیلی زیاد فر ، محصول شما خراب بشه ، شما این خرابکاری رو گردن میگیرین و میگین من اینکاره نیستم ، من اصلا استعدادشو ندارم و ...😁😁😁 نکنین با خودتون این کارو 😉😉😉 یه دماسنج بخرین از تمام عذاب های روحی و جسمی رهایی یابین😜😜 @violetsugarr اگر فر برقی دارین ، نیازی به دماسنج نیست ، فرهای برقی معمولا استاندارد هستن👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
قیمت این دماسنج در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ تومان هست. یعنی معادل مواد اولیه ی دو تا کیک خیلی خیلی خیلی خیلی ساده اینم بگم که این دماسنج ها به ضربه حساس هستن ، اگر ضربه بخوره از دقتشون کم میشه فلذا یه جای ثابت تو فر براش در نظر بگیرین و همیشه همونجا باشه ،چه فر روشن بود و چه خاموش https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d