آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مواد لازم :
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
خامه ی صبحانه ۲۰۰ گرم
پنیر ماسکار پونه ۲۰۰ گرم
ماست ۲۰۰ گرم
شکر ۱۲۰ گرم
ژلاتین ۲۰ گرم
آب ۱۰۰ گرم
پوره ی انبه ۳۵۰ گرم
زعفران دم شده ی غلیظ به دلخواه
طرز تهیه هم که تو فیلم کاملا مشخصه ☺️☺️
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
Hello my friend's
صباح الخیر و صباح النور
امیدوارم روز خوبی رو شروع کرده باشین☺️☺️💪💪
آقا من دیروز قرار بود این آموزش رو براتون بذارم ، ولی حالم خوب نبود.
من وقتی حالم خوب نیست ، نه فیلم آموزشی ضبط میکنم ، نه فیلم هایی که از قبل دارمو ویرایش میکنم و نه آموزش جدید میذارم.
نمیدونم ، اما احساس میکنم حس و حال بد اونروزم از طریق فیلم ها به شما منتقل میشه 🤷♀🤷♀ واسه همین ترجیح میدم روزهایی که حالم بده ، سراغ کارم نرم و تلاش کنم با روش های دیگه حالمو خوب کنم.
دیروز هم با وجود حال بدم ، نشستم و کلی فیلم آموزشی دیدم ، آموزش مجازی در مورد ایتا😅😅😅
کم کم دارم به ایتا علاقمند میشم😂😂😂
امروز هم دوچرخه سواری رو پیچوندم و نشستم خونه و دلم خواست اول صبحم با ارسال این فیلم آموزشی شروع بشه.👌👌
امیدوارم براتون مفید باشه☺️☺️
چونکه داریم به فصل انبه نزدیک میشیم ، آموزش این دسر خوشمزه تقدیم وجود پر مهرتون☺️☺️☺️
لازم به ذکره که من خودم میوه ی انبه رو دوست ندارم ، اما عااااااشق تمام نوشیدنی ها و دسرهایی هستم که با انبه ساخته میشن 😅😅😅
فلذا اگر انبه دوست ندارین، بازم برین تو کارش ، شاید دسرشو دوست داشتین☺️☺️
عکس نمونه کارهاتونو حتما برای ادمین جانم ارسال کنین☺️☺️☺️
@violetsugar_admin1
باز یه روز به سرم میزنه و یه هویی از کانال نمونه عکس آموزش های رایگان قرعه کشی میکنم☺️☺️☺️
شما بافت این کیکو ببین
تأکید میکنم بدون همزن
خدایی دمتون گرم💪💪💪💪
وقتی میگم دوستتون دارم ، خدا داند که الکی نمیگم🙏🙏
دیده و ندیده دوستتون دارم💜💜
مگر میشه کسی رو از نزدیک ندید و دوست داشت ؟
بله که میشه ، بدون شک تمام شما یه نفر تو زندگیتون هست که تا به حال ندیدینش اما وصف خوبی هاش سبب ساز عشق و علاقتون شده
منم شاید خیلی از شما عزیزان رو از نزدیک ندیده باشم ، اما واقعا دوستتون دارم ، چون مهر و محبتتون از طریق همین فضاهای مجازی بارها و بارها و بارها بهم رسیده.
من از دیروز عصر تا امروز صبح دسترسی به نت نداشتم.
و امروز صبح تعداد زیادی پیام داشتم که
کجایین؟؟
خوبین؟
نگرانتونیم؟؟
مگر میشه اینگونه محبت دریافت کنی و بی توجه باشی؟
من فقط نصف روز نبودم ، و برام جالب بود که نصف روز نبودن من برای شما نگرانی ایجاد کرده🙏🙏🙏
خلاصه که عااااااااااااااااااااااااااااااشقتونم🌹🌹🌹🌹💜💜💜💜