Hello my friend's
صباح الخیر و صباح النور
امیدوارم روز خوبی رو شروع کرده باشین☺️☺️💪💪
آقا من دیروز قرار بود این آموزش رو براتون بذارم ، ولی حالم خوب نبود.
من وقتی حالم خوب نیست ، نه فیلم آموزشی ضبط میکنم ، نه فیلم هایی که از قبل دارمو ویرایش میکنم و نه آموزش جدید میذارم.
نمیدونم ، اما احساس میکنم حس و حال بد اونروزم از طریق فیلم ها به شما منتقل میشه 🤷♀🤷♀ واسه همین ترجیح میدم روزهایی که حالم بده ، سراغ کارم نرم و تلاش کنم با روش های دیگه حالمو خوب کنم.
دیروز هم با وجود حال بدم ، نشستم و کلی فیلم آموزشی دیدم ، آموزش مجازی در مورد ایتا😅😅😅
کم کم دارم به ایتا علاقمند میشم😂😂😂
امروز هم دوچرخه سواری رو پیچوندم و نشستم خونه و دلم خواست اول صبحم با ارسال این فیلم آموزشی شروع بشه.👌👌
امیدوارم براتون مفید باشه☺️☺️
چونکه داریم به فصل انبه نزدیک میشیم ، آموزش این دسر خوشمزه تقدیم وجود پر مهرتون☺️☺️☺️
لازم به ذکره که من خودم میوه ی انبه رو دوست ندارم ، اما عااااااشق تمام نوشیدنی ها و دسرهایی هستم که با انبه ساخته میشن 😅😅😅
فلذا اگر انبه دوست ندارین، بازم برین تو کارش ، شاید دسرشو دوست داشتین☺️☺️
عکس نمونه کارهاتونو حتما برای ادمین جانم ارسال کنین☺️☺️☺️
@violetsugar_admin1
باز یه روز به سرم میزنه و یه هویی از کانال نمونه عکس آموزش های رایگان قرعه کشی میکنم☺️☺️☺️
شما بافت این کیکو ببین
تأکید میکنم بدون همزن
خدایی دمتون گرم💪💪💪💪
وقتی میگم دوستتون دارم ، خدا داند که الکی نمیگم🙏🙏
دیده و ندیده دوستتون دارم💜💜
مگر میشه کسی رو از نزدیک ندید و دوست داشت ؟
بله که میشه ، بدون شک تمام شما یه نفر تو زندگیتون هست که تا به حال ندیدینش اما وصف خوبی هاش سبب ساز عشق و علاقتون شده
منم شاید خیلی از شما عزیزان رو از نزدیک ندیده باشم ، اما واقعا دوستتون دارم ، چون مهر و محبتتون از طریق همین فضاهای مجازی بارها و بارها و بارها بهم رسیده.
من از دیروز عصر تا امروز صبح دسترسی به نت نداشتم.
و امروز صبح تعداد زیادی پیام داشتم که
کجایین؟؟
خوبین؟
نگرانتونیم؟؟
مگر میشه اینگونه محبت دریافت کنی و بی توجه باشی؟
من فقط نصف روز نبودم ، و برام جالب بود که نصف روز نبودن من برای شما نگرانی ایجاد کرده🙏🙏🙏
خلاصه که عااااااااااااااااااااااااااااااشقتونم🌹🌹🌹🌹💜💜💜💜
دیروز عصر ، قبل از عدم دسترسی به نت ، تمام پیام های پی وی رو جواب دادم و به صفر رسوندم که خیالم راحت باشه.
من بیرون شهر بودم بچه ها ،نت قطع و وصل میشد.
جواب پیامتون کی به دستتون رسیده نمیدونم🤷♀🤷♀🤷♀
اما عزیزانی که دیرتر جواب پیامشون ارسال شده ، دیگه به وضعیت نت خارج از شهر ببخشید 🙏🙏
این روزها نت داخل شهر هم حالش خوب نیست ، دیگه چه برسه به نت ها خارج از شهر 😅😅😅
بچه ها کلاسهای حضوری من در فرهنگسرای حجاب از این هفته و در فرهنگسرای شهر زیبا و انتظار از ابتدای خرداد شروع میشه.
فردا ساعت سه کلاس توجیهی کیک های روسی در فرهنگسرای حجاب برگذار میشه.
جلسه ی اول کلاس سه شنبه ی هفته ی آینده
کلاس یکشنبه ها و سه شنبه ها ساعت ۳ تا ۶ برگذار میشه.
دوستان عزیزی که دوست دارین در این دوره از کلاس کیک های روسی شرکت کنین ، فردا ساعت سه فرهنگسرا باشین.
☺️☺️☺️