#ابزار
رفتین خرید یه دونه از این قلم موها هم بخرین ، خیلی به کار میاد👌👌👌
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
#ابزار
و اما قالبها
قالب ها بسیار متنوع هستن ، به همین دلیل من توضیح خاصی در موردشون نمیدم.
به سلیقه ی خودتون میتونین خرید کنین.
تنها چیزی که مطمئنم صد در صد مورد استفاده ی همه أس ، سینی سی در چهل با ارتفاع ۴/۵ تا ۵ سانت هست ، یه دونه از این سینی حتما بخرین.
یه قالب میان تهی سایز ۲۵ یا ۲۷ هم بخرین ، برای پخت بسیاری از کیک ها میتونین ازش استفاده کنین.
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
#روغن_جدا_کننده
بچه ها اگر قالب میان تهی خریدین و خواستین کیکی رو داخل اون قالب بپزین ، باید کف و دیواره ی قالب رو با استفاده از روغن جدا کننده چرب کنین.
@violetsugarr
روغن جدا کننده چیه؟
فیلم زیر رو ببینین☺️☺️☺️
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
48.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#روغن_جدا_کننده
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
مدت زمان ماندگاری روغن جدا کننده:
اگر با کره ی پاستوریزه درست کرده باشین ، دو هفته داخل یخچال و دو ماه داخل فریزر
اگر با کره ی گیاهی درست کرده باشین ، سه ماه داخل یخچال و شش ماه داخل فریزر
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
#ابزار
و اما ابزار بسیار بسیار بسیار کاربردی دیگه
که متاسفانه خیلیا تحویلش نمیگیرن🤷♀🤷♀🤷♀
بله
دماسنج فر
بچه ها جونم ، یک نصیحت دوستانه ،خواهرانه ، استادانه ، دلسوزانه ، اصن هر چی شما بگین😁😁😁
اگر فرتون ، فر گازی هست ، یه لطف خیلی بزرگ در حق خودتون بکنین و یک دماسنج فر بخرین.
متاسفانه بیش از ۸۰ درصد از فرهای گازی استاندارد نیستند و دمایی که روی ولوم تنظیم میکنین ، با دمای واقعی داخلی فر یکی نیست.
مثلا شما ولوم رو ، روی ۱۸۰ میذارین ، اما ممکنه دمای واقعی داخل فر کمتر و یا بیشتر از این بازه باشه
لطفا یه دونه دماسنج فر بخرین و دمای واقعی داخل فر رو ، با این دماسنج بسنجین.
دمایی که دماسنج نشون میده درسته ، نه دمایی که ولوم فر ، روی اون تنظیم شده.
@violetsugarr
بچه ها ،فکر نکنین الان من یک هزینه ی اضافی دارم به شما تحمیل میکنم
نه
با خریدن دماسنج فر و تشخیص دمای صحیح فر ، در واقع شما دارین سرمایه گذاری میکنین
سرمایه گذاری رو چی؟
وقتتون ، مواد اولیتون ، و از همه مهمتر اعتماد به نفستون☺️☺️☺️
اگر بر اثر دمای کم و یا خیلی زیاد فر ، محصول شما خراب بشه ، شما این خرابکاری رو گردن میگیرین و میگین من اینکاره نیستم ، من اصلا استعدادشو ندارم و ...😁😁😁
نکنین با خودتون این کارو 😉😉😉
یه دماسنج بخرین از تمام عذاب های روحی و جسمی رهایی یابین😜😜
@violetsugarr
اگر فر برقی دارین ، نیازی به دماسنج نیست ، فرهای برقی معمولا استاندارد هستن👌👌
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
قیمت این دماسنج در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ تومان هست.
یعنی معادل مواد اولیه ی دو تا کیک خیلی خیلی خیلی خیلی ساده
اینم بگم که این دماسنج ها به ضربه حساس هستن ، اگر ضربه بخوره از دقتشون کم میشه
فلذا یه جای ثابت تو فر براش در نظر بگیرین و همیشه همونجا باشه ،چه فر روشن بود و چه خاموش
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
سلام سلام
سلام به روی ماهتون
من الان دارم میرم فرهنگسرا ، کلاس دکور کیک دارم
عصر رسپی کیکی که قولشو داده بودم براتون میذارم
☺️☺️☺️
اگر تازه به جمع ما پیوستین سه تا کار رو انجام بدین لطفا:
۱) کاغذ و قلم بردارین و برین از ابتدای کانال شروع کنین و نکاتی که گفتمو یادداشت کنین.
۲) اگر سوالی براتون پیش اومد ، پی وی بپرسین ، سوالات نکته دار رو داخل کانال با بقیه به اشتراک میذارم.
۳) اگر براتون ممکنه بنر کانال منو برای دوستاتون و آشناهاتون بفرستین.
باتشکر
😘😘😘
یکی از سوالات پر تکرار شما:
برای تهیه ی کیک ها ، شیر و یا آب رو به صورت جوش مورد استفاده قرار بدیم یا دمای محیط؟
و پاسخ اینکه ، در کیک های مختلف متفاوته و باید ببینین دستور چی گفته بهتون.
اگر لازم باشه آب یا شیر ، جوش باشه ، حتما در دستور ذکر میشه ، اگر چیزی عنوان نشده بود ، به صورت دمای محیط مورد استفاده قرار بدین.
حتی تو بعضی از دستورها این آب باید کاملا سرد و یخچالی باشه ، مثل شیرینی زبان ، ناپلئونی ولی بعضی نان ها
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️