eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
یعنی عاااااااشقتونممممم😂😂😂😂
بچه ها اگر قالب میان تهی خریدین و خواستین کیکی رو داخل اون قالب بپزین ، باید کف و دیواره ی قالب رو با استفاده از روغن جدا کننده چرب کنین. @violetsugarr روغن جدا کننده چیه؟ فیلم زیر رو ببینین☺️☺️☺️ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
مدت زمان ماندگاری روغن جدا کننده: اگر با کره ی پاستوریزه درست کرده باشین ، دو هفته داخل یخچال و دو ماه داخل فریزر اگر با کره ی گیاهی درست کرده باشین ، سه ماه داخل یخچال و شش ماه داخل فریزر آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
و اما ابزار بسیار بسیار بسیار کاربردی دیگه که متاسفانه خیلیا تحویلش نمیگیرن🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀
بله دماسنج فر بچه ها جونم ، یک نصیحت دوستانه ،خواهرانه ، استادانه ، دلسوزانه ، اصن هر چی شما بگین😁😁😁 اگر فرتون ، فر گازی هست ، یه لطف خیلی بزرگ در حق خودتون بکنین و یک دماسنج فر بخرین. متاسفانه بیش از ۸۰ درصد از فرهای گازی استاندارد نیستند و دمایی که روی ولوم تنظیم میکنین ، با دمای واقعی داخلی فر یکی نیست. مثلا شما ولوم رو ، روی ۱۸۰ میذارین ، اما ممکنه دمای واقعی داخل فر کمتر و یا بیشتر از این بازه باشه لطفا یه دونه دماسنج فر بخرین و دمای واقعی داخل فر رو ، با این دماسنج بسنجین. دمایی که دماسنج نشون میده درسته ، نه دمایی که ولوم فر ، روی اون تنظیم شده. @violetsugarr بچه ها ،فکر نکنین الان من یک هزینه ی اضافی دارم به شما تحمیل میکنم نه با خریدن دماسنج فر و تشخیص دمای صحیح فر ، در واقع شما دارین سرمایه گذاری میکنین سرمایه گذاری رو چی؟ وقتتون ، مواد اولیتون ، و از همه مهمتر اعتماد به نفستون☺️☺️☺️ اگر بر اثر دمای کم و یا خیلی زیاد فر ، محصول شما خراب بشه ، شما این خرابکاری رو گردن میگیرین و میگین من اینکاره نیستم ، من اصلا استعدادشو ندارم و ...😁😁😁 نکنین با خودتون این کارو 😉😉😉 یه دماسنج بخرین از تمام عذاب های روحی و جسمی رهایی یابین😜😜 @violetsugarr اگر فر برقی دارین ، نیازی به دماسنج نیست ، فرهای برقی معمولا استاندارد هستن👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
قیمت این دماسنج در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ تومان هست. یعنی معادل مواد اولیه ی دو تا کیک خیلی خیلی خیلی خیلی ساده اینم بگم که این دماسنج ها به ضربه حساس هستن ، اگر ضربه بخوره از دقتشون کم میشه فلذا یه جای ثابت تو فر براش در نظر بگیرین و همیشه همونجا باشه ،چه فر روشن بود و چه خاموش https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
سلام سلام سلام به روی ماهتون من الان دارم میرم فرهنگسرا ، کلاس دکور کیک دارم عصر رسپی کیکی که قولشو داده بودم براتون میذارم ☺️☺️☺️ اگر تازه به جمع ما پیوستین سه تا کار رو انجام بدین لطفا: ۱) کاغذ و قلم بردارین و برین از ابتدای کانال شروع کنین و نکاتی که گفتمو یادداشت کنین. ۲) اگر سوالی براتون پیش اومد ، پی وی بپرسین ، سوالات نکته دار رو داخل کانال با بقیه به اشتراک میذارم. ۳) اگر براتون ممکنه بنر کانال منو برای دوستاتون و آشناهاتون بفرستین. باتشکر 😘😘😘
یکی از سوالات پر تکرار شما: برای تهیه ی کیک ها ، شیر و یا آب رو به صورت جوش مورد استفاده قرار بدیم یا دمای محیط؟ و پاسخ اینکه ، در کیک های مختلف متفاوته و باید ببینین دستور چی گفته بهتون. اگر لازم باشه آب یا شیر ، جوش باشه ، حتما در دستور ذکر میشه ، اگر چیزی عنوان نشده بود ، به صورت دمای محیط مورد استفاده قرار بدین. حتی تو بعضی از دستورها این آب باید کاملا سرد و یخچالی باشه ، مثل شیرینی زبان ، ناپلئونی ولی بعضی نان ها آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
سوال پر تکرار بعدی: تفاوت نشاسته ها در چه چیزی هست و آیا میتونیم به جای هم مورد استفاده قرار بدیم ؟ @violetsugarr بچه ها ما چهار مدل نشاسته داریم: نشاسته ی سیب زمینی ، نشاسته ی برنج ، نشاسته ی گل ، نشاسته ی ذرت آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید نشاسته ی سیب زمینی و نشاسته ی برنج که در امر آشپزی مورد استفاده قرار میگیره و ما الان کاری بهشون نداریم. اما نشاسته ی گل و نشاسته ی ذرت: ✅ نشاسته ی گل از گندم گرفته شده و شکل ظاهری اون دون دون هست. و نشاسته ی ذرت از دانه ی ذرت گرفته شده و به صورت پودری و سفید رنگ هست. ✅ هر دو خاصیت ژل کنندگی دارن ، اما این خاصیت در نشاسته ی گل قوی تر هست. ✅ طعمشون هم با هم فرق داره. ❌ فلذا بهتره به جای هم مورد استفاده قرار نگیرن ، اما اگر مجبور شدین ، میتونین به جای هم استفاده کنین ، ولی خب هم طعم و هم بافت محصول نهایی کمی تغییر می‌کنه ☺️☺️ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
بچه ها شرکت خزر خوشه چهار مدل آرد تولید می‌کنه تا جایی که من می‌دونم چهار مدل ، شاید تنوع بیشتری هم داشته باشن شما در زمان خرید عبارت ( نول یا ۲۳ درصد یا سه صفر ) رو حتما ذکر کنین. https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d