بچه ها یه سری سوالا در مورد کلاس سوسیس و کالباس میپرسین که من تعجب میکنم
مثلا
تو این کلاس ترکیب ادویه هم بهمون آموزش میدین؟
فرآوری تکه های نمایشی رو هم میگین ؟؟
😐😐😐
خب عزیزانم
مگر میشه سوسیس و کالباس بدون ادویه؟
قطعا آموزش میدم
مگر میشه تکه ی نمایشی تو ژامبون بزنم و به شما آموزش ندم🤦♀🤦♀🤦♀
حتما آموزشش رو داریم
جالبه برام که من اصلا این چیزها رو در بنر ثبت نام نمیارم ، چون به نظرم از بدیهیات آموزش هستن🤷♀🤷♀🤷♀
ولی اینجوری که شما دارین سوال میپرسین ، فک کنم باید اینها رو هم در بنر بگنجونم😁😁😁
😅😅😅😅
تعداد هنرجوهایی که ابتدا فقطو فقط و فقط برای رفع نیازهای خانواده کلاسهای منو شرکت میکنن و یه گارد خاصی در برابر سفارش گرفتن دارن کم نیستن
اما همین دلبرکا، بعد یه مدت ، میزنن تو کار سفارش همچین و همچون😎😎😎
یک نمونه ی بارز ، خانم حیدری
ایشون تا یک سال بعد از شرکت در کلاس من حتی برای خودشون هم درست نمیکردن😂😂😂
بعد که یه بار درست کردن و دیدن آااااااااااااااا
اینا چی باحالن و متوجه شدن تا به حال در گمراهی آشکار به سر میبردن 😁، خیلی فرز و سریع زدن تو کار ثبت سفارش و الان ماشاءالله ، هزار ماشاءالله
فول امکانات شدن و جدیدترین و به روزترین ابزار رو خریدن و عین بنز دارن سفارش میگیرن😎😎😎
و اعتراف میکنم که تعداد هنرجوهایی که در این کلاس الان از خود من حرفه ای تر شدن ، بسیار زیاد هستن
گویند : کار نیکو کردن از پر کردن است👌👌👌
من ماهی یکبار یا دو ماهی یکبار ، در حد پنج شش کیلو برای مصرف خانواده و خواهر و برادرم درست میکنم
هنرجو هام هفته ای چندین و چند کیلو برای سفارش درست میکنن
خب طبیعیه که تجربشون از من بیشتر باشه دیگه😅😅😅
بهشون افتخار میکنم ☺️☺️☺️☺️
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لطافت این هوای بارونی درتنکابن تقدیم نگاه زیبای شما .(گفتم کمی بارون ببینیدباهم لذت تماشا ببریم)
یعنی من فدای شما نشم که از این کلیپ ها برام میفرستین☺️☺️☺️
یعنی من ذوق مرگ نشم که تو دل بارون به یاد منین😍😍😍
یعنی من به خاطر اینهمه مهر و محبتتون خدا رو شکر نکنم🙏🙏🙏
این کاراتون خیییییییلی برام ارزش داره و یادم میمونه🙏🙏🙏💜💜💜🌹🌹🌹
صبح شده
خیر است.......
سلام به روی ماهتون
حال دلتون خوش باشه الهی 🙏🙏🙏
تا حالا بدترین قسمت انتقال پکیج ها از تلگرام به ایتا ، ویرایش مجدد فیلم ها بود
حالا که اون مشکل حل شده ، قسمت بد ماجرا اینه که کله ی صبح دلم دوبل برگر خواست 😂😂😂
تنهایی زجر کشیدن خیلی بده ، امروز قراره دور هم زجر بکشیم ، بد جنس هم خودتونین☺️☺️☺️
دوستانی که تقاضای انتقال و جا به جایی پکیج ها رو دارین ، پاسخگو باشین پلیز😁😁😁
اینم استعلام قیمت دوبل برگر از سایت یک فست فودی کاملا معمولی ( نه برند و نه خیلی لاکچری ) در مشهد
🤷♀🤷♀🤷♀🤷♀
خودتون تو خونه با یک سوم این قیمت میتونین دوبل برگر بسازین ، بلکم بسیار با کیفیت تر👌👌👌
حالا نمیدونم عکس نداشت یا نت ضعیفه بود عکسشو باز نکرد ، اما به هر حال...
و نکته ی بعدی اینکه تمام برگرهای بیرون ، بدون استثناء با گوشت گوساله هستن ، اما بعضی خانواده ها خیلی مقید هستن و گوشت گوساله مصرف نمیکنن.
در پکیج برگر من برگر گوسفندی هم آموزش دادم برای افرادی که اینگونه حساس هستن☺️☺️☺️
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
تا حالا بدترین قسمت انتقال پکیج ها از تلگرام به ایتا ، ویرایش مجدد فیلم ها بود حالا که اون مشکل حل
آقا این دوبل برگر من هم پنیر گودا داشت ، هم پیاز کاراملی ، هم خلال سیب زمینی
دوبل برگر بیرون تهی از این خوشمزه جات هست، فک کنم اگر اینها رو هم میخواست بهش اضافه کنه حداقل ۱۵۰ قیمت میزد🤦♀🤦♀🤦♀
زهرا گلی داره براتون سنگ تموم میذاره☺️☺️☺️
بچه ها ، من سال 99 کلاس آموزش سوسیس و کالباس صنعتی رو برگذار کردم ، اون موقع 95 درصد اساتید اصلا نمیدونستن همچین کلاسی هم هست 😅😅😅
اینگونه آپدیت بودم من😎😎😎
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
سه ساله که این کلاس ارائه شده و به لطف خدا بعضی از هنرجوهام الان تا ماهی 160 کیلو سفارش دارن.
خب این عزیزان تجربه ی بسیار بالایی دارن و از اونجایی که معمولا ارتباط خوبی با هنرجو هام دارم ، یه جورایی دیگه با هم دوست شدیم و این عزیزان در طول کار هر تجربه ی جدیدی که به دست میارن ، به من هم منتقل میکنن و منم فورا اون تجربه رو تست میزنم ، ببینم آیا نکته ای که بیان کردن درسته یا حاصل یک اتفاق بوده😅😅
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
کاری که الان دارم میکنم اینه که ، تمام تجربیات هنرجو ها رو ، در طول این سه سال ، لا به لای آموزشها در کانال ایتا بیان میکنم.
به جرات میتونم بگم کانال ایتای سوسیس و کالباس به مراتب تکمیل تر از این کانال در تلگرام هست ، چون حاصل تجربیات چندین هنرجوی فوق اکتیو داره به این کلاس اضافه میشه.
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
یک نمونه ی ساده اما بسیار بسیار بسیار مهم از این تجربیات رو در عکس بالا بخونید.
شاید باورتون نشه ، اما یکی از هنرجوهای عزیز ، 9 کیلو گوشت رو سر ندونستن همین یک نکته به فنا دادن🤦♀🤦♀
ببینید که همین نکات ریز چقدر مهمه👌👌👌
لطفا بعد از شرکت در این کلاس ، یک روز وقت بذارین و همین نکاتی که خارج از فیلم هاست و در میانه های آموزش تایپ شده رو با دقت بخونین.
اینها رو به جزوه ی تایپ شده ای که بهتون میدم اضافه کنید و با ماژیک هایلایت روش بکشین ، این نکات بسیار ساده ، اما فوق العاده مهم هستن.
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d