eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
خب خب خب باز آقا جانم امشب تصمیم گرفته همه جوره بهم عشق تزریق کنه 😅😅😅 سرشب یکی از شما عزیزان که دیگه خجالت میکشم هنرجو خطابشون کنم ، بهتره بگم رفیق👌👌 از حرم امام رضا ع برام غذای تبرک آوردن و حالا هم دوست دیگری نائب الزیاره شدن الان دو حالت داره یا امام رضا میخواد بگه می‌دونم الان نمیتونی بیای ، تو نیا ، ولی من به یادتم یا هم میخواد بگه خجالت بکش ، ببین به یادتم ، ول کن کار و بارو ، وخه بیا یره😁😁😁
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
Hello my friend's سلام به روی ماهتون میگم هوا چرا این قدر دله😍😍 اردیبهشت واقعا بهشتی شده در مشهد🥰🥰 صد حیف و صد افسوس که پام درد می‌کنه ، وگرنه این هوا قشنگ سه چهار ساعت پیاده روی رو میطلبید😎😎 نیم ساعت رفتم رو پشت بوم ، فقططططط نفس کشیدم و زیر بارون خیس شدم و کیف کردم☺️☺️☺️
بچه ها نمی‌خوام اغراق کنم اما از سه سال پیش که من این کلاس رو ارائه دادم تا به الان ، بارها و بارها اساتید کلاسهای مثلا آپدیت تر و به روز تری رو ارائه دادن ، اما در هر آپدیت به جز اینکه گند بزنن به سلامت محصول ، کار دیگه ای نکردن🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ با افتخار اعلام میکنم که بعد از گذشت سه سال ، رسپی های ارائه شده در این کلاس ، همچنان سه هیچ از تمام دوره های مثلا به روز سایر اساتید جلو هست☺️☺️ چرا اینو میگم ، چون چند تا هنرجو دارم که فوق حرفه ای دارن کار میکنن و با شرکت در کلاسهای مختلف مرتب خودشونو آپدیت میکنن ، اما همچنان سفارشاتشونو با رسپی های این کلاس میزنن. حالا درسته که روش های پیچیدن و پر کردن غلاف و ... رو شاید از کلاسهای دیگه بردارن ، اما اصل و اساس کار که رسپی هست ، همچنان رسپی های کلاس منه😎😎😎
برای شرکت در کلاس سوسیس و کالباس خونگی ، چرخ گوشت یا غذاساز باید داشته باشین. برای سوسیس و کالباس نیمه صنعتی ، غذاساز و دماسنج مایعات و برای کلاس برگر نیاز به هیچ ابزاری ندارین. چرخ گوشت لازمه که اگر ندارین مهم نیست ، میتونین گوشت رو بدین قصابی براتون چرخ کنه. یک رینگ ده تا دوازده سانتی هم برای قالب زدن برگر لازمه که قیمتش در حد ۱۰ یا نهاااااایت ۱۵ هزار تومانه.
تفاوت کلاس سوسیس و کالباس خونگی و نیمه صنعتی رو هم در کانال زیر میذارم براتون https://eitaa.com/joinchat/1760493857C3eb05d6c4d
صبحمان اینگونه نیک آغاز شد. 🙏🙏🙏 خدا می‌دونه وقتی میفهمم با آموزشهای من یه چرخه ی مالی به جریان افتاده ،چقدرررررررررررررررر خوشحال میشم🙏🙏🙏🙏
و چه چیزی لذت بخش تر از اینکه صبح شنبه چنین پیامی دریافت کنی ☺️☺️
امروز از اون شنبه هاست 😍😍😍 قسمتی از چت دیشب بچه ها در گروه رفع اشکال فلافل در تلگرام ، که البته من الان خوندم و کیف کردم 😎😎😎😎 اینجوری سفارش فلافل بگیرین ، ده کیلو دیروز سرخ کردن ،کلی هم نخود خیسوندن برای امروز💪💪💪
من فلافل رو با چرخ گوشت آموزش دادم ، ایشون با کاتر میکسر کار میکنن وقتی در حجم بالا کار میکنین ، میتونین از کاتر میکسر استفاده کنین ، اما با رعایت ملاحظات خاص و با دقت ، نزنین خمیر رو له و لورده کنین😁😁😁
امروز چه خبره😅😅😅😅😅
نکات آموزشی زهرا گلی رو جدی بگیرین☺️☺️ اینقدر خوشم میاد تجربیات این چنینی رو با دوستاتون به اشتراک میذارین👌👌 داغ بودن روغن برای سرخ کردن فلافل از واجباته، نباشه نمیشه🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀