Hello my friend's
سلام به روی ماهتون
میگم هوا چرا این قدر دله😍😍
اردیبهشت واقعا بهشتی شده در مشهد🥰🥰
صد حیف و صد افسوس که پام درد میکنه ، وگرنه این هوا قشنگ سه چهار ساعت پیاده روی رو میطلبید😎😎
نیم ساعت رفتم رو پشت بوم ، فقططططط نفس کشیدم و زیر بارون خیس شدم و کیف کردم☺️☺️☺️
بچه ها نمیخوام اغراق کنم اما
از سه سال پیش که من این کلاس رو ارائه دادم تا به الان ، بارها و بارها اساتید کلاسهای مثلا آپدیت تر و به روز تری رو ارائه دادن ، اما در هر آپدیت به جز اینکه گند بزنن به سلامت محصول ، کار دیگه ای نکردن🤦♀🤦♀🤦♀
با افتخار اعلام میکنم که بعد از گذشت سه سال ، رسپی های ارائه شده در این کلاس ، همچنان سه هیچ از تمام دوره های مثلا به روز سایر اساتید جلو هست☺️☺️
چرا اینو میگم ، چون چند تا هنرجو دارم که فوق حرفه ای دارن کار میکنن و با شرکت در کلاسهای مختلف مرتب خودشونو آپدیت میکنن ، اما همچنان سفارشاتشونو با رسپی های این کلاس میزنن.
حالا درسته که روش های پیچیدن و پر کردن غلاف و ... رو شاید از کلاسهای دیگه بردارن ، اما اصل و اساس کار که رسپی هست ، همچنان رسپی های کلاس منه😎😎😎
برای شرکت در کلاس سوسیس و کالباس خونگی ، چرخ گوشت یا غذاساز باید داشته باشین.
برای سوسیس و کالباس نیمه صنعتی ، غذاساز و دماسنج مایعات
و برای کلاس برگر نیاز به هیچ ابزاری ندارین. چرخ گوشت لازمه که اگر ندارین مهم نیست ، میتونین گوشت رو بدین قصابی براتون چرخ کنه. یک رینگ ده تا دوازده سانتی هم برای قالب زدن برگر لازمه که قیمتش در حد ۱۰ یا نهاااااایت ۱۵ هزار تومانه.
تفاوت کلاس سوسیس و کالباس خونگی و نیمه صنعتی رو هم در کانال زیر میذارم براتون
https://eitaa.com/joinchat/1760493857C3eb05d6c4d