قبل از اینکه آموزش جدید رو بذارم یه خبر بد دارم براتون ☺️☺️☺️
البته به ظاهر بد ، در واقع عالی👌👌👌
یه برنامه واسه آموزش های رایگان دارم که اشکتون در بیاد 😎😎😎
یعنی میخوام یه کاری کنم که دیگه پیام ندین ، یعنی دیگه آموزش رایگان نداریم😐😐
خبر خوب یا بد؟؟
نمیدونم🤷♀🤷♀🤷♀
قبلش بگم که من اصلا کار به اون دو سه نفری که هر از گاهی میان ضد حال میزنن و میرن ندارم ، اولا که اونا عضو ثابت کانال نیستن ، دائم در رفت و آمدن😁😁
ثانیا من اگر اینقدر روحیه ی ضعیفی داشته باشم که با حرف غیر منطقی چند نفری که نمیدونم چه قرض و چه مرضی دارن ، بخواد حال دلم بد بشه
همون بهتر که کرکره ی کانالو بکشم پایین😅😅😅
I am ghavi👌👌
💪💪💪💪😎😎😎😎
ولی
ولی
ولی
یه چیز دیگه میخوام بگم
دو هفته پیش آموزش کیک توت فرنگی گذاشتم براتون ، با اینکه الان فصل توت فرنگی هست ، اما تعداد عکس هایی که از این کیک فرستادین به تعداد انگشتان دو تا دست نمیرسه 🤷♀🤷♀🤷♀
هفته ی پیش هم آموزش دسر انبه گذاشتم ، فقط یک نفر درست کردن و برام عکس فرستادن
این یعنی چی ؟؟
این یعنی اینکه اشباع شدین دیگه 🤷♀🤷♀
و نیاز به آموزش جدید ندارین☺️☺️
دقیقا اتفاقی که چند سال پیش تو تلگرام افتاد☺️☺️☺️
زین پس هر آموزش جدیدی بذارم ، یه سقف براش تعیین میکنم و هر زمان تعداد عکس هایی که فرستادین به اون تعدادی که مد نظر من هست رسید ، بعد آموزش رایگان بعدی میاد تو کانال ☺️☺️☺️
این فعالیت باید دو جانبه باشه👌👌
اگر قرار باشه من فقط آموزش بذارم و شما فقط نظاره گر باشین ، این یعنی اینکه من دارم کالری اصراف میکنم😁😁 و خداوند اصراف کاران را دوست ندارد🙄🙄🙄