زین پس هر آموزش جدیدی بذارم ، یه سقف براش تعیین میکنم و هر زمان تعداد عکس هایی که فرستادین به اون تعدادی که مد نظر من هست رسید ، بعد آموزش رایگان بعدی میاد تو کانال ☺️☺️☺️
این فعالیت باید دو جانبه باشه👌👌
اگر قرار باشه من فقط آموزش بذارم و شما فقط نظاره گر باشین ، این یعنی اینکه من دارم کالری اصراف میکنم😁😁 و خداوند اصراف کاران را دوست ندارد🙄🙄🙄
امشب اموزش کیک شاتوت رو میذارم براتون
فوق العاده کیک خوشمزه و خوش بافتی هست
به ادمین جان میسپارم ، هر زمان تعداد عکس هایی که برای ایشون فرستادین به بیست تا رسید ، بعد آموزش بعدی تقدیم نگاه پر مهرتون میشه
بچه ها دو هزار نفر عضو این کانال هستین ، اگر از هر صد نفر یک نفر این کیک رو درست کنه ،میشین بیست نفر
پس توقع من خیلی هم زیاد نیست 😊😊
فقط هنرجو های سالهای گذشته ، نیرنگ نکنین ، عکس کیک های پارسال رو نفرستین ، عکس جدید ،نمونه کار امسال😉😉
بچه ها
این روزها تعداد کانالهای قنادی و آشپزی خیلی زیاد شده
اگر دقت کنین ، خیلی از این کانالها دارن آموزشهایی رو میذارن که مال خودشون نیست و عموما از پیج اینستای یه نفر دیگه برمیدارن و تو کانال ایتای خودشون میذارن.
اما این کار به نظر من اخلاقی نیست و در دایره ی مرام زهرا نمیگنجنه
من هر آموزشی توکانالم میذارم ، پاش زحمت کشیدم
وقتی فیدبک مثبت بگیرم ، حس ارزشمندی بهم منتقل میشه
و اما اگر بی توجهی ببینم ، خب با خودم میگم حالا تو اینهمه زحمت کشیدی ، چی شد مثلا🤷♀🤷♀
بچه ضبط و ویرایش یک فیلم آموزشی ، در بهترین حالت ممکن ، نصف روز زمان میبره
و برای یه آدم وسواسی مثل من ، نصف روز هم انتخاب رسپی وقت ازم میگیره
یعنی برای آماده سازی هر فیلم آموزش رایگان ، در بهترین حالت ممکن ، حداقل حداقل حداقل یک روز زمان پاش گذاشتم
منتی نیست ، من اون یک روز رو کار نکردم ، عاشقی کردم💜💜
ولی راه برای عشق بازی با قنادی زیاده😉😉😉 ببینم این یکی جواب نمیده ، میرم سراغ اون راه دیگه😁😁
خلاصه که آقا قدر بدونین دیگه
😉😉
یه وقتایی به ذهنم میرسه شماها رو به هم لینک کنم😁😁😁
مثل همین الان که دو تا پیام زیر رو خوندم😅😅😅
خانم قدیمی عزیز
لطفا انبه هاتونو که بساط کردین حتما خانم ( یا مهدی عج ) رو صدا کنین
حالا ۴۵۰ نه ، یه کم کمتر حساب کنین ، مشتری بشن😁😁