.
امروز ۱۱ روزه که کلاس کلوچه ی فومن شروع شده و من حدودا ۱۴۰ تا اسکرین شات از نمونه کار بچه ها و پیام های رضایتشون دارم.
یعنی میانگین روزی ۱۲/۱۳ پیام رضایت
و این در حالیه که خیلی از بچه ها یا مسافرت بودن و یا درگیر بدوبدو های آخر شهریور و نرسیدن که در چالش این کلاس شرکت کنن.
مطمئن هستم اگر در زمانِ دیگری غیر از پایان شهریور ، استارت این کلاسُ میزدم ، تعداد پیام ها و نمونه کارها به مراتب بیشتر بود 👌👌👌
.
.
تمام ۱۴۰ پیامو نمیذارم ، چون قطعا حوصلتون نمی کشه بخونین.
ولی بیاین چند تاشو با هم ببینیم و بشنویم 😎😎
.
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
بشنوین از زبان خانم شیرنگی عزیزم که اصالتا شمالی هستن☺️☺️
بالاخره شمالی ها یه ذره کلوچه شناس تر از ما هستن 👌👌
نا سلامتی یه عمر با فومن همساده بودن😉😉😉
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
.
.
بخوانید از قلم خانم زمانی عزیزم که شمالی نیستن ، ولی موجبات تعجب دیگرانُ فراهم کردن😉😉
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
بخوانید از قلم خانم قدیمی عزیزم که یدی طولانی در قنادی دارن و ٱستادتر از بسیاری از اساتید هستن ☺️☺️
یک محصولُ با رسپی های متفاوت میشه ساخت ، اما کدوم رسپی اصلی هست ؟ کدوم دستکاری شده ؟ کار با کدوم راحت تره ؟ کدوم خوشمزه تره؟
کدوم....؟
کدوم...؟
کدوم...؟
یک عدد زهرای صبور اینجا حضور داره که این رسپی های مختلفُ تست میزنه و بهترینشو به شما می رسونه ، در واقع شما فقط شهریه ی یک رسپی رو پرداخت نمیکنین ، شما بهای استفاده از تجربیات استاد گلی رو می پردازین که البته روی این تجربیات نمیشه قیمت گذاشت ، اگر مبلغی هم تعیین میشه صرفا چون عرف اینگونه می طلبه 🙃🙃🙃
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
بارها این کلوچه رو درست کردم و خراب میشد ....🙃🙃
چرا خب؟
واقعا چرا ؟
هزیته ی تأمین هر بار مواد اولیه چقدره؟
شهریه ی کلاس آموزشی چقدره؟
😉😉😉
به نظرم هوشمندانه تره اگر که:
آزمون و خطاها و اسراف ها و ریخت و پاش ها رو یه نفر انجام بده و بقیه از تجربیات اون یه نفر استفاده کنیم.
اینجوری مواد اولیه ی کمتری اسراف میشه ، وقت و زمان کمتری هم اَزمون گرفته میشه ، آرامش اعصاب جمعی هم حفظ میشه😁
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
باز هم گزارشی حاکی از اینکه با دستورهای مختلف درست کردم و اصلا خوب نمیشد ، ولی الان کلی لذت بردم☺️☺️☺️
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
همسرم میگه از اصلش هم عالی تر شده ☺️☺️☺️☺️
بچه ها ، یه چیزی بگم
باور کنین کلوچه ی فومن با این کیفیتی که من به شما آموزش دادم ، همین الان تو خودِ شهر فومن هم پیدا نمیشه.
مثل این کلوچه رو ده ، پونزده سال پیش تو فومن میتونستین بخرین و نوش جان کنین ، اما الان با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه ، دیگه کارگاههای تولیدی رد دادن و تا بتونن از کیفیتش کم میکنن🤷♀🤷♀
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
بفرمایید ، اینم سندی بر اثبات بیانات گوهر بار استاد گلی😉😉😉
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
پدرم خییلییییی خوششون اومد.
میدونین چرا؟
چونکه
قدر زر ، زرگر شناسد ، قدر گوهر ، گوهری
👌👌👌
من فکر نمیکنم جوونهای ۱۷/۱۸ ساله ، طعم اصیل کلوچه ی فومنُ یادشون بیاد ، چون سالهاست این کلوچه با طعم اصیلش در بازار به فروش نمیرسه ، بسیار زیاد دستکاری شده
اما مامان بابا هامون ، خیلی خوب طعم اصیل این کلوچه رو تشخیص میدن
👌👌👌
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
بخونین ☝️☝️☝️
ما خانوادگی عاشق کلوچه ی فومن هستیم ، از رشت زیاد برامون میفرستن ، کلوچه های من از نظر طعم و مزه عالی بودن ، دو دستور پختم ، فقط دو تا دونه به عکس رسید
☺️☺️☺️☺️
دیگه من چی بگم آخه
احساس میکنم من بخوام بگم از زیبایی ماجرا کم کردم ، بهتره خودم سکوت کنم و اجازه بدم نتایج با شما حرف بزنن😎😎
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.