.
ما از اون خونواده هاشیم که اسیر ابزار نمیشیم😎😎😎
تعداد زیادی از بچه های شکرک بنفشم ، مهر کلوچه ی فومن نداشتن و با بقیه ی ابزاری که در منزل داشتن ، اقدام به پخت کردن.
درسته ظاهر کلوچه هاشون ، شبیه کلوچه ی فومن نشد ، اما بافت ، عطر و طعم همونه.
من به شدت موافق خرید ابزار هستم ، اما از طرفی به شدت مخالف به تأخیر انداختن کار به دلیل نداشتن ابزار هم هستم.
بچه های شکرک بنفشمو تشویق کردم که لنگ ابزار نباشین و اقدام به پخت کلوچه کنین و خودتونو به چالش برسونین ، حالا سر فرصت مهر این کلوچه رو هم خواهید خرید.
مهرش قیمتی نداره ها ، ولی همین که شال و کلاه کنی و بری خرید ، ممکنه چند روز طول بکشه.
همیشه گفتم ، بازم میگم
بدون ابزار یا با ابزار کم ، کارُ شروع کنین
ولی به فکر تهیه ی ابزار باشین👌👌👌
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
ظاهر کلوچشون شبیه کلوچه ی فومن نیست ، چون مهرشو نداشتن.
اما ببینین که همسرشون چه طور به وجد اومدن که هر طور شده برن مهرشو پیدا کنن
😁😁😁
ما اینجوری خانم قدرتمند تحویل جامعه میدیم💪💪💪😎😎😎
بهتره مهر کلوچه ی فومنُ تهیه کنین که ظاهر کارتون هم زیبا بشه ، مهرش قیمتی نداره ، اما اگر در دسترستون نیست ، لنگ ابزار نباشین👌👌
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
ما اینجوری شما رو به آرزوهاتون می رسونیم
😎😎😎💪💪💪
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
ساعت چهار صبح که طوری نیست
شما زین پس ، صبح و ظهر و عصر و شب ، دائم کلوچتون میشه😁😁🙈🙈
اینقدر این کلوچه خوش طعمه که واقعا نمیشه ازش گذشت.
😋😋
🌹🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
همسران و فرزندان بد غذا و بد أدای خود را به مجموعه ی شکرک بنفش ما بسپارید.
تضمینی هر چی بسازین ، با به به و چه چه نوش جان میکنن
تضمینی✋✋✋
.
پی نوشت :
برای تهیه ی کلوچه ی فومن نیازی به زردچوبه و زنجبیل نیست ، ایشون به طور کلی این پیامُ نوشتن.
کلوچه ی فومن دارچین داره.
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
بفرمایید
اینم یه سند دیگه بر اثبات بیانات گوهر بار استاد گلی😉😉
پسرم بهم گفته که من همون بچه ای هستم که قبلاً با رسپی اساتید دیگه کیک درست میکردی و بهم اصرار میکردی بخور
حالا همون پسر به مادر اصرار میکنه که بذار از این کلوچه ها بخورم
😂😂😂😂😂😂
احساس میکنم تبدیل شدم به عامل آشوب درون خانوادگی😁😁🙈🙈🚶♀🚶♀
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
از ماندگاری این کلوچه اگر بپرسین ، به شما خواهم گفت که
در دمای محیط یک روز
داخل یخچال دو روز
داخل فریزر دو ماه ، با حفظ کیفیت اولیه
رفقا ، دنبال کلوچه ی فومنی که طولانی مدت در دمای محیط یا داخل یخچال ، قابل نگهداری باشه ، نباشین
اون کلوچه از اساس بی کیفیته
کلوچه ی خوب و اصیل باید روزانه تولید و مصرف بشه ، حالا به لطف تکنولوژی و وجود فریز ،ما مدت زمان نگهداری رو میتونیم بیشتر کنیم ، اما داخل فریزر
در دمای محیط نه ❌
داخل یخچال هم نه ❌
بذارین فریزر ، من به شما قول میدم بعد یخ زدایی ، مثل لحظه ای که از فر اومده بیرون باکیفیته✌️✌️✌️
.
.
این پیام هایی که بچه ها میذارن و میگن
برای دومین بار
برای سومین بار
اینها رو خیلی دوست دارم
این پیام ها یعنی چی ؟
یعنی بار اول اینقدر خوب بوده که برای بار دوم و سوم هم انگیزه ی کافی داشتم که برم سراغش💪💪
بله ، آموزش های زهرا گلی یکبار مصرف نیست😎😎😎
و اگه بخوام یه پز ریز و کوچیک بدم ، باید بگم دهها پیام از بچه ها دارم که برای چندمین بار این کلوچه رو پختن☺️
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
یه چیزی رو قبلا گفتم ، چون برام مهمه بازم میگم
لطفا در پیام هایی که برای من میذارین از ایموجی 😔 استفاده نکنین.
من نسبت به این ایموجی آلرژی دارم ، یعنی میبینمش کهیر میزنم
انگار هر چی غم و غصه و ناراحتی و یأس و نا امیدیه تو این ایموجی جمع شده.
حیف نگاه زیبای ما که بخواد این ایموجیِ بی ریختُ ببینه .
بعدشم
تا باشه از این تموم شدنا😎😎
اوج لذت من اون وقتیه که یه چیزی میسازم و خانواده سه سوته تمومش میکنن و بازم دنبالشن☺️☺️
به نظرم در این حالت روا نیست که از ایموجی 😔 استفاده کنیم.
اینجا باید از ایموجی های 😎 ، 😍 ، ☺️ ، 😋 ، 🥰 ، 🤩 و 🤗 استفاده کنیم.
🤌🤌🤌🤌
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
کلوچه ی فومن باید شما رو این شکلی 🤩 کنه ، نه این 😔 شکلی
قول؟؟؟
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
بچه ها
این عکسُ ببینین
این کلوچه داخل فر دستساز پخته شده ، یعنی داخل قابلمه سر گاز
وقتی میگم لنگ ابزار نباشین ، منظورم دقیقا یه همچین چیزیه
به شدت تشویقتون میکنم که اگر شرایطشو دارین ابزار بخرین.
اما اگر ندارین ، نه غم داره ، نه غصه ، نه غبطه ،نه حسرت ، نه هیچی
فقط یه ذره زحمت بیشتر داره ، همین
و شاید لازم باشه دو سه مرتبه آزمون و خطا کنین تا به بهترین نتیجه برسین.
البته از اونجایی که کلاسهای من گروه رفع اشکال فعال داره ، درصد آزمون و خطا هاتون در تمام زمینه ها کم میشه ، چون به راحتی میتونین از تجربیات بچه ها استفاده کنین.
بازم میگم
اگر شرایط مهیاست ، ابزار بخرین
مهیا نیست ، دست رو دست نذارین
بالاخره از یه جایی و یه جوری باید شروع کرد دیگه
تا کی بشینیم و به در و دیوار نگاه کنیم و منتظر باشیم شرایط مهیا بشه🤷♀🤷♀
.