eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. و اما یه ایده ی فوق سمی😎😎😎 به نظرم کیک خیسُ این مدلی بپزین ، آموزشش اینجاست👇👇 https://eitaa.com/violetsugarr/1631 نشه که با خودتون بگین این عکس پینترستی هست ، تو ایران این سایز قالبُ ، این جعبه و فلان و بهمانُ و .. بهونه نیارین رفیقا من ساکن مشهد هستم و به مشهدی ها آدرس خرید میدم ، شما اگر ساکن شهر دیگه ای هستین ، به یه سرچ ساده ، قطعا مرکز خریدهای معتبر پیدا میکنین. مشهدی جونا ، برای خرید قالب های طرحدار ساده تشریف ببرین فروشگاه لوازم قنادی ترانه ، نبش امامت ۷۰ فروشگاه لوازم قنادی مادر ، بین مجد ۱۰ و ۱۲ فروشگاه لوازم قنادی قدسی ، خیابون آبکوه فروشگاه لوازم قنادی حکمت ، بلوار معلم ( قدسی قبلا کلی فروشی بود ، اخیرا جزئی هم میفروشن ) و برای تهیه ی این جعبه های دلبر برین بین سه راه فلسطین و چهارراه خیام ، بلوار دستغیب ، بورس فروشگاه‌های ظروف یکبار مصرف هست و یا تشریف ببرین چهارراه میدان بار حتی لوازم قنادی ترانه هم ممکنه این سایز جعبه رو داشته باشه ، مطمئن نیستم ، اما تنوع جعبه هاتون زیاده ، احتمال داره داشته باشن قالب و جعبشُ بخرین ، بقیش دیگه چیزی نیست یه کاغذ روغنیه و یه تیکه روبان 👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d .
. اینم یه ایده ی دیگه ، برای بسته بندی کیکی که در قالب های طرح دار کوچولو ساخته شده. بچه ها این بسته بندی و این قالب ،کیکُ خیییییییلی جذاب می‌کنه. این کجا ، اون کیکی که تو قالب بزرگ میپزین و مثلثی اسلایس میکنین و دست بچه میدین کجا🤷‍♀🤷‍♀ خب معلومه اینو بیشتر میپسنده😎😎 منم جاش بودم اینو میپسندیدم😉😉 به نظرم این ایده برای کیک هل و گلاب عالیه ، آموزشش اینجاست 👇👇 https://eitaa.com/violetsugarr/2421 .
. اینم یه ایده ی دیگه که البته دو تای قبلی به نظرم جذاب تر بودن ولی خب ، اینم یه ایده أس دیگه این ظروف یکبار مصرف مربعی شکل و این کاغذهای گیپور به راحتی تو بازار پیدا میشن. به راااااااااااااااحتی👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d .
. این قالب ها هم در فروشگاه‌های لوازم قنادی به راحتی پیدا میشه . میتونین مایه ی کیکُ داخل این قالب ها بپزین ، اما دقت کنین که مدت زمان پخت خیلی کم میشه ، تقریبا بیست دقیقه کمتر. بعد از اینکه کیکو داخل این قالب ها پختین ، با یکی از ایده های بالا بسته بندیش کنین. کیک هویج آموزش های رایگان توی این قالب ها خیلی جذاب میشه . آموزشش اینجاست👇👇👇 https://eitaa.com/violetsugarr/316 .
. ایده ی بسته بندی کاپ کیک و مافین👌 این ظرف که دیگه در فروشگاه‌های ظروف یکبار مصرف فراااااااااااااووونه https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d .
. بازم ببخشید که عکس تاره اینم یه ایده ی فوق العاده ارزان قیمت ، در عین حال بسیار زیبا برای بسته بندی مافین و کاپ کیک ساده این پلاستیک های طرح دار در فروشگاه‌های ظروف یکبار مصرف موجوده 👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d .
. یا مثلاً این پلاستیکش بسیار ساده أس ، اما مرتب جمع شده از این چسب های طرح دار هم که میدونین دیگه ، باید از فروشگاههای لوازم تحریری بخرین👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d .
. اینم ببینین و برای امروز کافیه فردا ایده ی بسته بندی کوکی و میوه میدم بهتون☺️☺️☺️ این ظروف به راحتی ، همه جا پیدا میشه برای کیک خیس و کیک باقلوا عالیه آموزش کیک باقلوا اینجاست 👇👇 https://eitaa.com/violetsugarr/649 آموزش کیک خیس اینجاست 👇👇 https://eitaa.com/violetsugarr/1631 بچه ها ، برای سرو این دو تا کیک داخل این ظرف به سه روش میتونین عمل کنین : ۱) چند تا قالب گرد ۸ سانت بخرین و مایه ی کیکو مستقیم داخل اون بپزین که این کار هزینه بر هست. ( هزینه ی خرید چند قالب ) ۲) مایه کیکو داخل سینی سی در چهل بپزین ، بعد از پخت با رینگ هشت سانت کات بزنین و داخل این ظروف بذارین. در روش دوم یه ذره پرت کیک خواهید داشت ، اما هزینه ی چند تا قالب ندارین دیگه ۳) چند تا رینگ هشت سانت بخرین ، با ورق آلومینیوم کف رینگ ها رو بپوشونین و داخل سینی بذارین و مایه ی کیکو داخل رینگ بریزین. ( رینگ ها ارزان هستن و قیمتی ندارن ) حالا جهت خوشکلاسیون بیشتر یه روبانی یا یه دست نوشته روی در ظرف بچسبونین☺️ .
. خسته که نشدین که ها؟؟😉😉 در بحث بسته بندی که من چند تا ایده ی ساده که قابل اجرا باشه براتون گذاشتم و اما در بحث پخت کیک ها ، هر مشکلی یا سوالی دارین ، من اینجام 👇👇 @zahrakheirabadi1395 پخت کیک تخصصی تر از بسته بندیش هست. در این زمینه زهرا گلی تخصصشو با دل و جان براتون ریخت و پاش می کنه☺️ .
. مامانِ اقتصادی ☝️☝️😂😂 .
. حالا من بچه ها رو بهونه کردم☺️ شما به چشم ایده ی فروش بهشون نگاه کنین😉😉 .
. بچه ها بیشتر کیک ها تا ۲۴ ساعت در دمای محیط تا ۷۲ ساعت داخل یخچال و تا یک ماه داخل فریزر با حفظ کیفیت اولیه قابل نگهداری هستن. روش صحیح نگهداری کیک ها به این صورته که:👇 بعد از پخت اجازه بدین کیک در دمای محیط کاملا سرد بشه ، بعد داخل ظرف در دار بذارین حالا ✅ اگر قراره طی ۲۴ ساعت آینده مصرف بشه که هیچی دیگه ، همون‌جوری داخل ظرف بذارین در دمای محیط بمونه ، به نحوی که هوا بهش نرسه.👌 ✅ اگر قرار سه روز تو یخچال بمونه ، بهتره اول نیم ساعت با در باز ، داخل یخچال باشه تا با دمای یخچال هم دما بشه و بعد درِ ظرفُ ببندین ، اگر از ابتدا در ظرفُ ببندین عرق می‌کنه و سطحش چسبنده میشه 🤷‍♀ ✅ و اگر قراره یک ماه داخل فریزر بمونه ، بهتره اول نیم ساعت با در باز داخل یخچال بذارین تا کاملا سرد بشه ، بعد درِ ظرفو ببندین و فریز کنین که بوی فریزر نگیره ، هر زمان خواستین سرو کنین ، سه چهار ساعت زودتر از فریزر خارجش کنین و در دمای محیط بذارین تا یخ زدایی بشه. 👌👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d